Apparatuur mishandelen

Ik heb net een Monomachine Overgenomen van iemand, dit geef mijn goede indruk wat er met een Monomachine kan :)

Klinkt goed dit ;)

Staat aan.

Wilde net wat zeggen dat t begin dof leek, en ineensch pok wssssshh ... cool. More clear.

Is dit live gejammed?

WHooot! Zagen!! Kicke. Als je hier een erg zware donkere 138 BPM Techno track + 808 kick mee zou fixen dan zou ik genadeloosch uit mn naadt gaan! Maar wel meer freaken met die basslijn. :P

Maar vind m geslaagd. Zou wel wat meer hoog ende schpranckeleijckheijd mooghen hebben -C-.

Ik had moeten weten dat jij als een strontvlieg op een topic met een titel als deze af zou komen ;)

anyways, ik ben heel voorzichtig met mixen... dit gaat ongeveer 3 minuten langskomen in mijn liveset.
Bedankt voor het luisteren!

-C-

Origineel geplaatst door pocketzip
heuj c, ik dacht dat je even geen tracks meer ging posten? ;)

loik! :)

hehe ja inderdaad, jouw myspace berichtje heeft me op andere ideeen gebracht... hoewel dit geen track is maar een jamseltje salmaarseggejatochniettan?!

;)

-C-

lekkere freaksessie... echt de robbie nerve-sound

als bij 02:45 dat heftige geluid erbij komt, vind ik wel dat de beat een beetje in het niets verdwijnt..
gooi er dan ook nog een extra kick op met veel punsh ;)

Helaas:

Server not found

Firefox can't find the server at www.robbienerve.com.

* Check the address for typing errors such as
ww.example.com instead of
www.example.com

* If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.

* If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.

Ik weet niet wat dr aan de hand was, maar volgens mij is ie weer terug. De website van mijn provider lag dr ook uit. Nou ja... eerste keer in drie jaar. :) kan ik mee leven

-C-

Back