hardware Maya probleem

Boost303

Mono-Amine
Ik heb met een zeer vervelend probleem te kampen want vanaf januarie ga ik een cursus geven bij het haags pop Centrum betreft hoe om te gaan met softwaresequensers, effecten mengpanelen en dit soort dingen

Voor de cursus heeft de organisatie een computer aangeschaft waar een interne geluidskaart inzat met een latency van een uur.

Hierna hebben ze op mijn aanraden een Audiotrack Maya aangeschaft om bijna latencyvrij met softsysnths en samplers te kunnen gaan werken

Gister heb ik de kaart ingebouwd en wat nu blijkt dat de kaart geen sync met het programma kan houden (in dit geval Cubasis VST 3.0) Ik heb elke syncbron al geprobeerd en hij blijft het NIET done met de Maya

Als ik hem op de standaard instellingen van het SIS nog wat zet, doet hij het wel maar dan weer met een latency van een uur

Wie kan hier wat constructiefs over mededelen betreft het aan de praat krijgen van de Maya in dit kutsysteem?

Oh ja, de processor is een Duron 900

:stupid

Laatst gewijzigd:
VST 3.0?

Kent die uberhaupt wel asio e.d.?
Ik meende dat cubase pas vanaf 3.75 vsti's ging doen. Ik denk dat je het eerder
in die hoek moet zoeken. (just a thought)

Misschien is het moederbord het probleem ? heb je de kaart al in een andere pc getest?

Ik heb weleens meegemaakt dat een vergelijkbaar probleem kwam doordat er een moederbord inzat wat gewoon niet wilde meewerken.

Succes.

Back