DE aankoop van 2006?

Hooihuis

Acta est fabula
Het jaar loopt ten einde en ik ben wel benieuwd naar wat voor jullie de belangrijkste aankoop van 2006 was (op muziekgebied uiteraard), en waarom.

Ik trap zelf af met de P3 sequencer vanwege de invloed van dat apparaat op mijn manier van werken.

:walker:

SPECTRALIS! :{

Een plezier om achter te zitten. En echt een geweldig geluid :)

De aankoop van 2006.

moeilijke keuze... of de MPC2500, of de elektron monomachine.
De 2500 was in feite een upgrade actie vanaf de 2000xl dus die valt af.

De monomachine!

Vette synth met enorm veel manieren om je geluid te bouwen. Een heel hoge fun factor en gewoon heel toegankelijk.

-C-

ms20, vx600, tidal quadfilter, vermona drm, dsm200, micromodular :D

allemaal vet

als ik moet kiezen de ms20. dies toch wel mega bruut

Uhm, goede vraag... Ik ben eigenlijk wel erg blij met al mijn aankopen van afgelopen jaar; ze hebben allemaal een toegevoegde waarde en er zitten ook geen miskopen tussen. :)

Als ik een keus moet maken, is het de Juno-60 (in combinatie met de Kenton Pro DCB die ik naderhand heb aangeschaft). Met de gekochte effectprocessors ben ik ook heel blij; de Lexicon MPX-1 en Kurzweil Mangler.

Voor mij op nummer 1 mijn bus in australie. Daar zat echt een leuk geluidje in!! Jammergenoeg ook alweer verkocht en niet echt muzikaal.

Op muzikaal gebied: Toch wel de yamaha aw4416. En eigenlijk ook wel m'n alpha juno 2 met pg300. Heerlijke combo

Dit is het eerst sinds vele jaren dat ik helemaal niets gekocht heb voor mijn studio, behalve dan een gloednieuwe audiokabel. Maar om in de lijn van Christov te blijven.

-buskaartje naar de Oekraine. 8o)

beste aankoop studio 2006,

alle lichten in de studio op remotecontrol,
gasoline pomp gevult met alcohol,
en misschien nog wel de beste, airco voor de veel te warme dagen afgelopen zomer

Tot een week geleden zou ik hebben gezegd, de Mackie Onyx 1620, maar sinds ik de G2 engine heb wordt het op de valreep toch deze laatste.
Het blijft moeilijk, want ook met m'n Micro-x, racks en speakers ben ik nog steeds erg blij.

groet

Tom

zonder enige twijfel hier de yamaha s90es

veel gekocht en verkocht

de blijvers :

Mac Pro
Fire Face 800
Adam s2,5a
Mpc 2500
Logic Pro 7.2

kan niet wachten wat volgend jaar zal schenken :D

Ik denk m'n nieuwe tissuebox, om al het kwijl op te vegen van de vette apparaten die ik heb gekocht in 2006 ;-0

Creamw@re Prodyssey ASB.

Back