DE aankoop van 2006?

Met stip op 1: Ableton Live 6.

Ben dit jaar begonnen... dus voor mij eigenlijk alle nieuwe gear.

Yamaha E403 (Entry level met toch wel hele goede sounds, maar matige MIDI ondersteuning)
Korg 05R/W (Beetje vlak, maar wel leuk)
Yamaha MU100R (Tof ding)

Mijn stoppen met roken paar weken terug, scheelt al gauw 100en euro's per maand, dus volgend jaar ga ik om deze tijd iets anders neer tikken hier :)

Origineel geplaatst door Vl1
Mijn stoppen met roken paar weken terug, scheelt al gauw 100en euro's per maand, dus volgend jaar ga ik om deze tijd iets anders neer tikken hier :)

--off topic--

Hee, goed man! Is geen aankoop natuurlijk maar veel belangrijker dan dat. Zelf ben ik inmiddels al weer ruim 3 jaar gestopt en ben er nog steeds blij om......al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet echt het gevoel heb geld over te houden of zo. Waarschijnlijk ben ik gewoon meer uit gaan geven aan andere dingen :D

Origineel geplaatst door Albert
Geen synth....

M'n Warwick Streamer LX :)

Mmmhhhhh......ik dacht eerst dat je het over een soort terreinauto had of zo, maar het blijkt dus om iets te gaan dat hierop lijkt ;)

:okdan:

Attachments

• cone6294599front.jpg
    cone6294599front.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 95
In 2006 heb ik een Seymour Duncan Jeff Beck Humbucker gekocht, voor mijn gitaar. En wat MIDI kabels voor mijn drummachine :)

Maar mijn grootste uitgave was voor een digitale spiegelreflexcamera (Canon EOS 400 D) met lensen en flitser en zo...
De aanschaf van de camera heb ik gedaan nadat ik tot de conclusie ben gekomen dat muziek maken voor mij een hobby is die niet zal leiden tot 'aan te bieden materiaal'...
Of te wel, mijn spel zuigt...

Origineel geplaatst door Vl1

Go Vl1 !!! succes en sterke ( en niet sjaggo worden !):D

Back