Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door THM
Is dus idd mogelijk...![]()

De beukende houten sequencerklanken uit hun modular, maar eigenlijk ook de ELP, MMEB en andere Minimoogleads en bassen zijn mij gewoon te bekend in de oortjes. Ik zeg dus absoluut niet dat het fout is of slecht klinkt. Maar *ik* heb het teveel gehoord gedurende een bepaalde tijd in mijn leven.

Origineel geplaatst door SCD
Om heel eerlijk te zijn heb ik altijd een soort van aversie gehad tegen het Mooggeluid. Dat komt denk ik omdat ik teveel ouwe Tangerine Dream platen heb gehoord...De beukende houten sequencerklanken uit hun modular, maar eigenlijk ook de ELP, MMEB en andere Minimoogleads en bassen zijn mij gewoon te bekend in de oortjes. Ik zeg dus absoluut niet dat het fout is of slecht klinkt. Maar *ik* heb het teveel gehoord gedurende een bepaalde tijd in mijn leven.

Origineel geplaatst door Hanz
Gelukkig, ik ben niet de enige met een Rick-Wakeman trauma die voor mij de hele Moog-sound min of meer verpest...![]()

Origineel geplaatst door SCD
Dat komt denk ik omdat ik teveel ouwe Tangerine Dream platen heb gehoord...De beukende houten sequencerklanken uit hun modular, maar eigenlijk ook de ELP, MMEB en andere Minimoogleads en bassen zijn mij gewoon te bekend in de oortjes. Ik zeg dus absoluut niet dat het fout is of slecht klinkt. Maar *ik* heb het teveel gehoord gedurende een bepaalde tijd in mijn leven.
Origineel geplaatst door Leo
had je dan zo'n beroerde smaak?
Tja, als 10-12 jaar oud bent consumeer je alles wat je voorgeschoteld wordt he? Dan ben je je er nog niet zo bewust van. Trouwens, op die leeftijd was ik veel meer gecharmeerd van Pink Floyd, Earth & Fire, Jimi Hendrix, Genesis, Yes, the Beatles etc...