Ik zoek (..een module met sample-mogelijkheid)

Die fz 1 van casio leek me idd ook niet slecht. Vooral de rack versie voldoet aan de eisen.

Die JV 880 is ook idd wel iets. Tis dat ik nog niet zoveel geld bij mekaar heb. Ik zal nog wel iets van 2 maanden verder moeten sparen.

Digimod -> Hoeveel vraag je voor de modules apart???

Nou Slipperman, waarom koop je niet een gewoon een goeie sampler met veel geheugen. Een S-5000 of iets gelijksoortig. Want, als je een beetje investeert in CD-roms, heb je zo strings, piano's, drums enz enz, en meestal zijn die dan toch een tikje beter van kwaliteit dat sounds die in rom zitten opgeslagen bij synthmodules.
Als je een sampler met voldoende features hebt zou je verbaasd staan hoe je 1voudig gesampelde sounds mits wat getweak en of layering tot echt 'Massive' sounds kan opvijzen!

Last edited by a moderator:
sKelet, "delen", of het aanzetten hiertoe wordt op dit forum absoluut niet getolereerd. Check je PB.

Zelf heb ik een ensoniq ASR-X (pro); een ondergewaardeerde sampler met interne romsounds. Hij heeft ook vette dsp's en kan resamplen en als effectenmodule dienen. Hij is ook een sequencer, maar die is echt buts. Staat soms op marktplaats voor een prikkie (let wel erop dat 32mb, 8x out en scsi niet standaard zijn).

Je zou eens kunnen kijken naar een Korg es-1

Origineel geplaatst door EDP
tweede hands cs6r? die heeft toch ook een sample optie of ben ik in de war?

Ik doe tot nu toe al mijn externe sample werk nog steeds met mijn CS6R gaat prima hoor..
Niet zo veel functies als een gewone sampler.. maar toch errrrrug functioneel..

Grtzz... :biertje:

Slipperman je bent echt compleet gestoord als je die aanbieding van Digimod afslaat. Je krijgt een zeer dikke sampler met 10 !!!!! ceedees van hoge kwaliteit (vergelijkbaar met 3 kubieke meter aan modules) en nog een losse jv880 voopr 445 euro.

Gewoon doen, van die emu sampler krijg je echt geen spijt.

Back