Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Leo
ik had een voice prism plus (als ik me niet vergis), er stond er pas nog een te koop hier op het forum.
dat was een prima ding, ik heb m ooit nieuw bij music store gekocht voor een kleine prijs. maar misschien zoek je iets in een veel hogere prijsklasse?
Origineel geplaatst door Leo
volgens mij staat er op het forum nog 1 aangeboden, voor rond de 500.
Origineel geplaatst door pmx
dat moet zeker goedkoper kunnen, ik heb mijn voiceprismplus tweedehands voor 300 gekocht...
had niet veel sjoege, wilde gewoon eens mezelf verdiepen in helicon voor een niet al te hoge prijs en toen kwam dit langs...
ze zijn te gek, die helicon bakken, maar zulke nieuwprijzen voor bijvoorbeeld die voice one hoor ik er toch niet aan af, tenzij je postprod doet ofzo waarbij je snel veel moet kunnen modelen. als je (voor de semi-hobby) zoveel kan uitgeven, zou ik zelf doorsparen toch voor een h8000![]()

kan een eventide bak niets qua stem/geslachts/fysique-modulatie met zn algoritmes? dat valt me wel een beetje tegen. zou betekenen dat tc helicon zo'n beetje alleenheerscher is in vieze achtergrondkoortjesland.
een tijdje terug zag ik de sos wel een review staan van een plugin waar je de vorm van de menselijke keel mee kon vormen, misschien is dat een soortgelijk iets? zou niet meer weten hoe het heet alleen...
De opvolger van de VoicePrism Plus is de VoicePro. Die kost zelfs bij Thomann € 2699. Dat lijkt me prijzig genoeg.
Origineel geplaatst door boeklanoei
Komt de VoiceOne niet tussen de VoiceWorks plus en de VoicePro? Beter gezegd is de VoiceOne niet het kleine broertje van de VoicePro?