mpc1000 pads slecht ?

Origineel geplaatst door ka2
Ik kan me hier bij aansluiten. Ik heb dan wel geen mpc1000 gehad maar een mpd16. Zelfs op de hoogste pad sensitivity van +8 moest ik er voor mijn gevoel aardig op rammen. Ik heb dat ding dan ook in 2 weken weer doorverkocht. Ik hoop dat de Korg Padkontrol wat beter is, want daar ben ik nu naar op zoek.

De mpd serie heeft toch dezelfde pads als de mpc2000 ? ik dacht dat die een stukje fijner moesten zijn.

in elk geval, ik ben ook niet zo kapot van de pads van de mpc1000 nu ik hem wat langer gebruik. Elke pad heeft een ander velocity gevoeligheid, zelfs met de instellingen trek ik ze nog niet gelijk. de pads waar de hihats op zitten krijg ik met normaal slaan niet aan de 127 ook niet met velocity instelling op 16 ( max) de pads waar de kick en snare,s opzitten krijg ik bijv makkelijk op de 127, ook met een veel lagere velocity instelling.

Origineel geplaatst door ka2
Ik kan me hier bij aansluiten. Ik heb dan wel geen mpc1000 gehad maar een mpd16. Zelfs op de hoogste pad sensitivity van +8 moest ik er voor mijn gevoel aardig op rammen. Ik heb dat ding dan ook in 2 weken weer doorverkocht. Ik hoop dat de Korg Padkontrol wat beter is, want daar ben ik nu naar op zoek.

Vreemd Hoor :confused: Dit zou dan toch een onderwerp apart zijn. Ik denk zelf dat de sampels gewoon te zacht zijn.
En dat de padcontol van de korg Echt niet kan toppen aan een 'mpc' of een 'roland' Maar ja wie weet

Te koop drum Computer Boss

Attachments

• knipoogje.gif
    knipoogje.gif
    10 KB · Bekeken: 105
Origineel geplaatst door anoniempje
De mpd serie heeft toch dezelfde pads als de mpc2000 ? ik dacht dat die een stukje fijner moesten zijn.

in elk geval, ik ben ook niet zo kapot van de pads van de mpc1000 nu ik hem wat langer gebruik. Elke pad heeft een ander velocity gevoeligheid, zelfs met de instellingen trek ik ze nog niet gelijk. de pads waar de hihats op zitten krijg ik met normaal slaan niet aan de 127 ook niet met velocity instelling op 16 ( max) de pads waar de kick en snare,s opzitten krijg ik bijv makkelijk op de 127, ook met een veel lagere velocity instelling.

Als je wil verkoopen :mega:

ik ook niet.. maar er zijn wel 4 pads die mad slecht reageren.. en antonym is tijdelijk gestopt met het verkopen van die padfix, akai zou binnenkort met een eigen padfix kopen, maar hierover volgt nog informatie(volgens de traag reagerende voerman van akaipro.nl :P

*zucht*...

Origineel geplaatst door beestachtig
akai zou binnenkort met een eigen padfix kopen, maar hierover volgt nog informatie(volgens de traag reagerende voerman van akaipro.nl :P

*zucht*...
Bij Voerman moet je ZEKER niet zijn voor het laatste nieuws.
Probeer het 010 tel nummer op http://www.akaipro.nl/ eens.
Vroeger zat Akai Pro met alles in Rotterdam, die wisten nog een beetje waar ze het over hadden. Voerman zijn garnalenpellers die Akai Pro erbij doen.
Check hun contact pagina: http://www.voerman.nl/site/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=127
"AKIPRO" ...ze weten niet eens hoe je het schrijft.

Anders Akai Pro Duitsland mailen. Dan kom je waarschijnlijk meer te weten dan ooit via Voerman.

lol, net met akai gebeld maar die weten niks en verwijzen me door naar voerman

hahaha akai sucks.. die gast meende dat er niet eens problemen zijn met de mpc 1000 pads.. damn.. moet ik dan toch maar een mpc 2500 gaan aanschaffen.. ;p

Back