Raresituatie na het kopen van een MC-202

Ik had het gezien ja, maar ik wacht nog even. Op de LFO na doet de hele synth het en heb de lfo toch nog niet nodig. En daarnaast heb ik geen 16 sliders nodig maar 2. Beetje zonde van het geld dan. Ik kan ze natuurlijk weer doorverkopen of als back up laten liggen, maar ik denk dat ik ze nog wel eens vaker tegen zal komen.

iig bedankt voor de tip :okdan:

Doe dat ding weer terug man,
wat heb je nou aan een half werkend apparaat??:erm:

Een mc-202 zonder lfo en een philip rees little mcv samen voor 130 euri? Het is nog maar net 2007, dus ik kan nog niet zeggen "de koop van het jaar", maar ik kan er niet ontevreden mee zijn.

Ik ga gewoon nog eens goed rondkijken of ik er nog een mod (nee geen SF mod 8) ) op wil laten zetten, zoals iets van deze site, en dan gaat ie een keer naar de synthdokter en is alles weer goed.

heb je hem al naar boemtjak gestuurd ? ik heb namelijk ook een mc 202 met kuren ..

Origineel geplaatst door dsil
Een mc-202 zonder lfo en een philip rees little mcv samen voor 130 euri? Het is nog maar net 2007, dus ik kan nog niet zeggen "de koop van het jaar", maar ik kan er niet ontevreden mee zijn.

Ik ga gewoon nog eens goed rondkijken of ik er nog een mod (nee geen SF mod 8) ) op wil laten zetten, zoals iets van deze site, en dan gaat ie een keer naar de synthdokter en is alles weer goed.

dik ok toch 130.- voor een killer osc met seq en din sync splitter altyd handig ,..dat alles gesynced via je "for free erby"phillip rees sync box,...top deal toch
who needs lfo ....in a straigt bassline ...
:engel:

Back