AM Hasselhoff
Eiger Steiger
Origineel geplaatst door manvsmachine
Lijkt je een virus niet wat erg duur voor dit doel? Ik vind niel's tip al een stuk beter.
Niel's tip is zeker een goede, andere forummers hadden me ook al getipt over de RX. Maar ik zoek eigenlijk naar iets in het formaat van een enkele rackunit, dat is een stuk handiger met m'n huidige flightcase en lijkt me ook wat betrouwbaarder met kabeltjes enzo... Daarom dat ik in eerste instantie ook naar een drumstation zocht, waarschijnlijk de goedkoopste drumcomputer in rack-formaat. toch?
Maar een virus alleen voor een click zou inderdaad een belachelijke oplossing zijn, maar ik ben sowieso al een tijdje geinteresseerd in een virus en zo zou ik 2 vliegen in 1 klap slaan. M'n huidige dr. rhythm en micro modular eruit, virus erin.
Bovendien kan ik met de noodzaak van een nieuwe click een op dit moment onverantwoorde uitgave aan een virus verantwoorden

ben dr mee eens heb m net ben dr erg tevreden mee en ik werk niet eens egt live maarzonder pc/ labtop op t podium heb je sterke starkke kundige sequencer nodig ,..RMX 
Echter zou ik er wel wat fysiek synth en filterwerk bij willen hebben op het podium

)