Fmr Rnla

Virtual-Analog

Stamgast
FMR - really nice leveling amp

waar kan ik deze dingen kopen ?, bij thomann zie ik ze niet meer in het assortiment staan ??

en helemaal in amerika bestellen lijkt me ook zo'n gedoe

gezien de koers van de dollar scheelt 't je aardig wat knaken.. ik heb zelfs een keer een paar schoenen laten overvliegen (ook omdat ze hier niet uitkwamen though)

maar misschien moet je dan wel weer invoerrechten e.d. betalen, wat het weer niet zo interessant maakt? Wellicht moet je ze bij FMR gewoon eens een mailtje droppen.

heb effe een mailtje naar thomann gestuurd of ze e'm nog leveren...

250 dollar is nu 192 euro met de huidige koers, maar ik heb geen ervaring met bestellen vanuit amerika en wat voor kosten daaraan verbonden zijn.....

inmiddels mailtje terug van thomann...

kennelijk voldoen volgens thomann de fmr compressors niet aan de europese ROHS richtlijn, die het gebruik van bepaalde stoffen (lood, etc) in electronische apparaten verbied

dus mogen ze in europa niet worden verkocht...:(

kennelijk voldoen volgens thomann de fmr compressors niet aan de europese ROHS richtlijn, die het gebruik van bepaalde stoffen (lood, etc) in electronische apparaten verbied

Dan loop je kans dat ze 'm vanuit de VS ook niet willen verschepen, omdat ze dan een boete riskeren...

de rohs - versie zou vanaf jan-2007 leverbaar zijn, dus wie weet lukt dat.

www.mercenary.com zegt :

FMR Audio products will not be RoHS compliant until January 2007, therefore we will not be able to ship any FMR Audio product to any E.U. nation until January 2007. A real bummer if you have an RNC emergency we know. Mark and Beth McQ (the wonderful people who make these great products) appreciate your patience as do we. Feel free to email your questions...

ik zag de bui al hangen en had nog snel bij thomann mijn rnc bestelt ('}:|')

Origineel geplaatst door guido
de rohs - versie zou vanaf jan-2007 leverbaar zijn, dus wie weet lukt dat.

www.mercenary.com zegt :

FMR Audio products will not be RoHS compliant until January 2007, therefore we will not be able to ship any FMR Audio product to any E.U. nation until January 2007. A real bummer if you have an RNC emergency we know. Mark and Beth McQ (the wonderful people who make these great products) appreciate your patience as do we. Feel free to email your questions...

ik zag de bui al hangen en had nog snel bij thomann mijn rnc bestelt ('}:|')

je hebt gelijk,
ik had FMR zojuist zelf effe gemaild en zij zeggen inderdaad dat ze verwachten vanaf eind januari weer te kunnen gaan leveren aan europa......
das over 2 weken :okdan: hopelijk geen vertragingen

Even ene bump want het leek mij niet nodig om een nieuwe thread aan te maken. Zijn er hier mensen die de RNLA hebben, en zouden die misschien wat samples kunnen posten. Ik kan deze werkelijk nergens vinden. Mooiste zou zijn over een electronische beat (daarvoor wil ik hem namelijk hebben), maar elke sample is welkom.

:)

Back