Dit is een track die ik samen met een vriend heb gemaakt. Het is een beetje progressive trance geworden. We zouden graag wat commentaar/meningen willen hebben:
Ik vind t knap geproduceerd, erg mooie sounds (vooral qua drums), alleen vind ik t tempo gewoon echt te laag liggen. Gewoon een paar BPM erbovenop knallen en dan zou mijn hoofd een stuk harder van voor naar achter en terug knallen
Die snelheid hoort gewoon bij deze muziek, ik zou het niet sneller doen.
Volgens mij is'ie gewoon helemaal af. Leuke effectgeluiden erin gedaan, mooie sound (alhoewel ik hem nog niet over mijn goede speakers heb geluisterd). Ik vind de eerste 5 minuten het best trouwens. In de tweede helft kom er volgens mij op tel 2 en 3 1/2 een geluid in door een BP-filter, dat begint met 4 lage tonen, dan 2 iets hoger en dan nog 2 iets hoger, dat begint een beetje vervelend te worden na een tijdje. En ik zou iets eerder dat hele hoge geluidje, waarbij je de filter laat moduleren door een snelle lfo (ofzoiets), weghalen. Misschien alleen in de break eventjes ergens bij 2:35 geloof ik.
klinkt behoorlijk professioneel. Goede geluiden en netjes gemixt, alleen is 'ie een beetje zacht opgenomen lijkt wel, maar goed das niet zo'n probleem natuurlijk. Eigenlijk nix op aan te merken.
Een leuke open track. Best wel vrolijk maar toch ingetogen.
Mooie geluiden en veel details wat het allemaal een geheel maakt. Een uitstekende mix. (mag een heel klein beetje hoog bij naar m'n smaak, maar da's persoonlijk)
ook bedankt voor de replies en kritiek is altijd goed!
en inderdaad zitten er wat loops in, eigenlijk zijn we (denk ik ) nog van plan (mochten nog wat meer met het nummer doen) om die loops dus te elimineren en dan gewoon zelfgemaakt percussie erin te zetten (niet alle percussie zijn loops hoor)
Zo, ik heb nu de afgemixede en gemasterde versie geupload. Ook een paar kleine aanpassing gedaan. Hij staat gewoon op dezelfde link als in de eerste post.
Ik vind het erg knap jongens, niet alleen omdat het enkel met reason gemaakt is, maar gewoon omdat de track erg goed klinkt. Ik zou maar eens iets naar platenmaatschappijen gaan sturen als ik jullie was...
Origineel geplaatst door Special K Ik vind het erg knap jongens, niet alleen omdat het enkel met reason gemaakt is, maar gewoon omdat de track erg goed klinkt. Ik zou maar eens iets naar platenmaatschappijen gaan sturen als ik jullie was...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.