ppm meter

EDP

elke dag pannekoeken
yo

ik ben opzoek naar een goede ppm meter liefst hardware maar mag ook softwarematig

enige die ik kan vinden op internet is deze, maar zou niet weten waar ik deze kan krijgen.
http://www.rtw.de/cgi-bin/rtw_data.pl?CatNo=300DV&LANGUAGE=en

het moet er echt zo'n eentje met leds hebben en het liefst met een holdfunctie.

het mag ook een softe versie zijn maar ik ken alleen die van psp de vintagemeter maar die is helaas met vu's
en het moet dan in rtas formaat zijn.

wie o wie heeft er goede ideeen?

Software matig kom je weg met Pinguin en Roger Nichols.
Maarre waarom een ppm-meter ook alweer???
Heeft eigenlijk alleen maar nut als je veel voor tv afmixed (programma's en commercials).
Anders gewoon je software limiter op -9dB zetten en dan zit je ook op 0dB analoog.

Origineel geplaatst door JimmySX
Software matig kom je weg met Pinguin en Roger Nichols.
Maarre waarom een ppm-meter ook alweer???
Heeft eigenlijk alleen maar nut als je veel voor tv afmixed (programma's en commercials).
Anders gewoon je software limiter op -9dB zetten en dan zit je ook op 0dB analoog.

jep doe veel commerials en wat andere dingen voor tv, merk gewoon dat met limiters die ik gebruik toch niet lekker werken. ik wil gewoon zeker wetendat ik er niet boven kom en dat doe je visueel het beste heb ik gemerkt.

liefst zou ik voor een rtw gaan maar die van arnomusicman is ook interresant en gelijk 19"
ik tjek ook die van pinguin en roger nichols ff

Puur uit noeiwsgierigheid. Wat voor limiters gebruik je nu dan?

l2 voornamelijk daarmee krijg je het gewoon het allerhardst, liefts zou ik de x3 erbij hebben van tc maar die is helaas niet voor rtas.

maar ik ben de mogelijkheden van een hd setje aan het onderzoeken dus wie weet.

Die ledmeter die hierboven staat valt onder de categorie speelgoed. Word ook door phonic ofzo gemaakt, en heeft totaal niets te maken met rtw of dk-audio. Dat is als een neve compressor vergelijken met een behringer.
Gezien je veel voor tv werkt etc lijkt het me overbodig hier dieper op in te gaan.

Origineel geplaatst door HardwareSucks
Die ledmeter die hierboven staat valt onder de categorie speelgoed. Word ook door phonic ofzo gemaakt, en heeft totaal niets te maken met rtw of dk-audio. Dat is als een neve compressor vergelijken met een behringer.
Gezien je veel voor tv werkt etc lijkt het me overbodig hier dieper op in te gaan.

hehe. idd.

:slotje:

Check helios.nl bij de occasions. Staat nu een DK Audio meter. 8D

bedankt voor de tip jimmysx ik zie hem niet op de site staan maar ik bel ze wel ff!

Re: ppm meter

Origineel geplaatst door EDP
yo

ik ben opzoek naar een goede ppm meter liefst hardware maar mag ook softwarematig

enige die ik kan vinden op internet is deze, maar zou niet weten waar ik deze kan krijgen.
http://www.rtw.de/cgi-bin/rtw_data.pl?CatNo=300DV&LANGUAGE=en

het moet er echt zo'n eentje met leds hebben en het liefst met een holdfunctie.

het mag ook een softe versie zijn maar ik ken alleen die van psp de vintagemeter maar die is helaas met vu's
en het moet dan in rtas formaat zijn.

wie o wie heeft er goede ideeen?

Heb hier een RTW 1206V, in prima staat, incl netkabel ..... wegens overcompleet.
Mag weg voor 350 Euro incl. verzenden.

Is omschakelbaar tussen PPM en VU metering

Zie voor details ..... rtw.de

Back