V
VVoRM
Guest
Ben door De Voorman uitgenodigd om hier eens te kijken. We zijn allebei nieuw hier op dit forum maar niet nieuw op het web. We hadden met http://come.to/Holland808 de leukste roeiverslagen van de Techno scene. Zo leuk dat mensen ons Gratis drank en versnaperingen gaven als ze ons voor de deur zagen.
Ze waren namelijk bang voor al te kritische opmerkingen. He He
Ik zal me qua commentaar op synths vrij rustig houden simpelweg omdat ik geen enkele synth heb. Ik hoop wel iets toe te voegen bij andere onderwerpen.
Op het moment heb ik wel iets van 3000 platen thuis staan.
Varierend van Club/Acid/Techno.
Samen met De Voorman houden we regelmatig draaisessies En hebben we een grote voorliefde voor US techno en Club. Ik vraag me vaak af waarom europese producers vaak niet de warmte halen van onze vrienden uit Detroit en Canada. Misschien dat ik hier op deze site een antwoord vind!
Ze waren namelijk bang voor al te kritische opmerkingen. He He
Ik zal me qua commentaar op synths vrij rustig houden simpelweg omdat ik geen enkele synth heb. Ik hoop wel iets toe te voegen bij andere onderwerpen.
Op het moment heb ik wel iets van 3000 platen thuis staan.
Varierend van Club/Acid/Techno.
Samen met De Voorman houden we regelmatig draaisessies En hebben we een grote voorliefde voor US techno en Club. Ik vraag me vaak af waarom europese producers vaak niet de warmte halen van onze vrienden uit Detroit en Canada. Misschien dat ik hier op deze site een antwoord vind!