Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

@Le Cram: hmm qua dnb zie je het precussie gedeelte een beetje over het hoofd, bij dnb over het algemeen hoor je heel korte puncy snares aak weer gelayerd met een langer exemplaat waar al het laag uit gefilterd is. ik vind het synthgeluidje wel ok trws, maar het is een mager opzetje eigelijk.
zelf zag ik een paar uurtjes geleden dat dit topic bestaat dus toen ben ik zelf maar weer eens aan de slag gegaan met een stukske dnb
hier
Het blijft altijd tegenvallen dat gekloot met edits 20 percussie onderdeeltjes die eigelijk allemaal op een verantwoorde manier gesequenced moeten staan anders komt het weer niet over

ook maar wat,wel kut kwaliteit
@ Willyoss: ghehe ja klopt, ik vond dat dat er prima in zou klinken, ik mag me sowieso wel op dnb gebied beinvloed te noemen door een Spor, ik vind dat die gast echt enorm vette tracks maakt, helemaal die laatste die op zijn myspace staat is absurd :o.
Zat je snippet net te luisteren, die bass is wel heeeel zompig![]()
Nu moet ik wel zeggen dat ik die Noisiaachtige bass geluiden (ook niet allemaal, maar enkele) krijg ik wel uit de massive geperst, de z3ta+ is al net te clean ofzo ondanks de leuke modulation opties.

jij mag jezelf idd met recht distortion en filterfreak noemen
misschien onpraktisch van mijn eigen kant maar per track programmeer ik de softsynthjes gewoon opnieuwmisschien dat ik daar maar eens vanaf ga stappen.