Emieltje
Nieuwkomer
Beste forumleden,
Na een tijdje rondgelurkt te hebben vraag ik jullie hulp bij het volgende. Ik wil een nieuw mengpaneel. Heb nu een Behringer mixer die goed zijn werk doet, maar ik mis een aantal dingen zoals direct outs en een goede geluidskwaliteit
. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Soundcraft spirit SX en een Allen & Heath GS1 (beide tweedehands). De soundcraft is goedkoper (zo rond de 300 euro) maar voor 100 euro meer heb ik een A&H!!! Dat merk heeft bij mij altijd een "wow" effect omdat die mengpanelen in een prijsklasse liggen waar ik nooit in ga komen. Wat is nu wijsheid? Heeft iemand ervaring met de mengpanelen die ik hierboven noem? Ik wil me niet laten verblinden door een merknaam, want dat hoeft niet altijd alles te garanderen.
Groet
Joost
Na een tijdje rondgelurkt te hebben vraag ik jullie hulp bij het volgende. Ik wil een nieuw mengpaneel. Heb nu een Behringer mixer die goed zijn werk doet, maar ik mis een aantal dingen zoals direct outs en een goede geluidskwaliteit
. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Soundcraft spirit SX en een Allen & Heath GS1 (beide tweedehands). De soundcraft is goedkoper (zo rond de 300 euro) maar voor 100 euro meer heb ik een A&H!!! Dat merk heeft bij mij altijd een "wow" effect omdat die mengpanelen in een prijsklasse liggen waar ik nooit in ga komen. Wat is nu wijsheid? Heeft iemand ervaring met de mengpanelen die ik hierboven noem? Ik wil me niet laten verblinden door een merknaam, want dat hoeft niet altijd alles te garanderen.Groet
Joost