regelwer asking +/-gate en 5/10volt

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
regelwerk asking

hoop dat dit de juiste draad is anders start ik wel een nieuwe
ik heb een regelwerk maar kan ik met de regelwerk eigenlijk wel omgekeerde gate uit sturen
en 5 / 10 volt triiger voor mn moog

de regel werk waar ik nu in t bezit van ben ,..werkt ok zeer goed zelfs
maar ik heb een moog en een cs 30 en die hebben ander voltage en gating nodig ,...!
kan dit eigenlijk wel ,...
maw mn oude app. was een syntecno ,..en daar kon ik per cv gate channel de polariteit neg/pos gate in voeren ,
en de gate 5 volt / 10 want moog heeft een grotere trap onder zn envelope nodig ,...
weten jullie dit toevallig ?

just asking thnx alvast
morgen wordt mn syntecno opgehaald ,..na dat zou balen zijn ast dat niet werkt ???
stom zelfs ...ik kan dr volgens mij niks in de 30 blad manuel niks vinden over .

thnx

..

..

volgens mij kan dit niet,doepfer regelwerk doet volgens mij alleen v/oct met pos.gate,je zou hem wel makkelijk kunnen modificeren:inverter op de gate en een extra spanning bij de cv met een buffer(mocht dat nodig zijn)...ik heb de regelwerk ook weggedaan vanwege de lage stroom die de gate uitgangen leveren...verder wel een leuk ding maar qua sequencen erg beperkt,je kunt er wel bepaalde schaltwerk presets in laden maar die kun je dan niet editten.
:mexico:

hmmm voor mn moog heb ik dus 2x 10 volt trifg nodig
ik zal s diert [doepfer ] ouwe bekende weja joh een berich ie sturen mischin ist heel makkelijk te modificeren ,..net als by sytecno
wat een klei opampie erby en hopla
thnx meer mensen
en hz / volt kan ik dus vergeten ,..?
ms serie synths

Ik heb een schaltwerk die ik wsl vrij snel weg doe ivm aankoop spectralis en binnenkort een doepfer MCV24 wil hebben ipv de schaltwerk.

Maar hoe en wat met mn Yamaha CS10 en 20? Beiden gaan op Hz/volt.
Kunnen deze wel met een MCV24 worden aangestuurd of heb ik een (extra) converter nodig?

(De Schaltwerk is zo goed als zeker te ruil voor een doepfer mcv24 + bijbetaling van jou kant)

Tot nu toe stuurt de CS20 heel zacht uit als ik m via de Schaltwerk aanstuur :confused:

Origineel geplaatst door sms303
Ik heb een schaltwerk die ik wsl vrij snel weg doe ivm aankoop spectralis en binnenkort een doepfer MCV24 wil hebben ipv de schaltwerk.

Maar hoe en wat met mn Yamaha CS10 en 20? Beiden gaan op Hz/volt.
Kunnen deze wel met een MCV24 worden aangestuurd of heb ik een (extra) converter nodig?

(De Schaltwerk is zo goed als zeker te ruil voor een doepfer mcv24 + bijbetaling van jou kant)

Tot nu toe stuurt de CS20 heel zacht uit als ik m via de Schaltwerk aanstuur :confused:

mijn oude cs 20 ....was iig aan te sturen via cv gate + gating
dat weet ik nog
wel
de cs10 en mijn cs 30 is vilgen mij ,...ook cv / gate toch
waarom werkt niet lekker
plaats deze ook wel ff op de grote cs30 draad !

Origineel geplaatst door R-ond
mijn oude cs 20 ....was iig aan te sturen via cv gate + gating

jouw oude CS20 wordt door mij met genoegen misbruikt! :)

heb nu alleen maar via CV/gate aangestuurd niet met de extra gating erbij .. dat zal t wel zijn denk ik.

Oftopic:
De CS10 bevalt me GOED!!!
egt geen spijt van ... lekker simpel en recht toe-recht aan...

Zit nou ff niet thuis maar weet dat je met de mcv-24 het volt-bereik van zowel de CV als de gate kan instellen. Ook de polariteit van de gate kan omgedraaid worden. Weet bijna zeker dat er ook Hz/volt gestuurd kan worden, vindt dit alleen niet op de doepfer site terug. Zoniet dan heb ook ik een probleem !

dsu na een dagje prutsen ik zit nu met een regelwerk
best toff ding wat alleen cv gate + gate 5 volt en 1/volt /octaaf uitstuurdt

nou geen probleem dus vreind[patataje] heeft een schemaatje gevonden ,..ik heb nodig voor mn spulen [non cvgate synths ...
een quad opampie op doepfer site alles vinden ] en dmv weerstanden en div outs alles is inte stellen 10/12 8 volt trigger
kan ook kopen is ook heel makkeleijk zelf te maken tientjes werk komt goed askverder ben post ik de vooruitgang

wel ok regelwerk ,..met div ,..outs mogelijkheden
oja heb dus vandaag mn regelwekt getest op een system 100 101+102 ofse voor elkaar gemaakt zijn inmens wat een woord
cu jullie
bendr uit:engel:

mc 24 moet alles kunne is gewoon de bedoelin dat de regelwerk met doepfer werkt want ....
op een system 100 werkt ie heel stark
oja ook een se-x geproberdt met note gate timing en vooraal de diverse sequence tracks met velocity
zijn tof
hey se-1x = tof :dubbel:

Origineel geplaatst door MARCO2
Zit nou ff niet thuis

maar weet dat je met de mcv-24 het volt-bereik van zowel de CV als de gate kan instellen. Ook de polariteit van de gate kan omgedraaid worden. Weet bijna zeker dat er ook Hz/volt gestuurd kan worden, vindt dit alleen niet op de doepfer site terug. Zoniet dan heb ook ik een probleem !
weet je vrouw wel dat je niet thuis bent :D
stiekum by een ander synthforumen
:bekdicht:

Haha..nee zat bij m'n vriendin...kan ze er al vast aan wennen dat ik soms hele dagen aan t synthforum-en ben !:D

Back