regelwerk asking
hoop dat dit de juiste draad is anders start ik wel een nieuwe
ik heb een regelwerk maar kan ik met de regelwerk eigenlijk wel omgekeerde gate uit sturen
en 5 / 10 volt triiger voor mn moog
de regel werk waar ik nu in t bezit van ben ,..werkt ok zeer goed zelfs
maar ik heb een moog en een cs 30 en die hebben ander voltage en gating nodig ,...!
kan dit eigenlijk wel ,...
maw mn oude app. was een syntecno ,..en daar kon ik per cv gate channel de polariteit neg/pos gate in voeren ,
en de gate 5 volt / 10 want moog heeft een grotere trap onder zn envelope nodig ,...
weten jullie dit toevallig ?
just asking thnx alvast
morgen wordt mn syntecno opgehaald ,..na dat zou balen zijn ast dat niet werkt ???
stom zelfs ...ik kan dr volgens mij niks in de 30 blad manuel niks vinden over .
thnx
hoop dat dit de juiste draad is anders start ik wel een nieuwe
ik heb een regelwerk maar kan ik met de regelwerk eigenlijk wel omgekeerde gate uit sturen
en 5 / 10 volt triiger voor mn moog
de regel werk waar ik nu in t bezit van ben ,..werkt ok zeer goed zelfs
maar ik heb een moog en een cs 30 en die hebben ander voltage en gating nodig ,...!
kan dit eigenlijk wel ,...
maw mn oude app. was een syntecno ,..en daar kon ik per cv gate channel de polariteit neg/pos gate in voeren ,
en de gate 5 volt / 10 want moog heeft een grotere trap onder zn envelope nodig ,...
weten jullie dit toevallig ?
just asking thnx alvast
morgen wordt mn syntecno opgehaald ,..na dat zou balen zijn ast dat niet werkt ???
stom zelfs ...ik kan dr volgens mij niks in de 30 blad manuel niks vinden over .
thnx