Hooihuis
Acta est fabula
Re: Wat voor Sampler?! / Drumcomputer?!
Er zijn natuurlijk veel mogelijkheden, maar een goede optie is bijvoorbeeld eerst een MPC2000XL (2e hands) te kopen en te zien of je met dat apparaat uit de voeten kunt. Het is echt een robuuste machine en je kunt hem zien als een geslaagde mix van drumcomputer, sampler en sequencer. Investeer er wat tijd in om hem goed te leren kennen want dat is wel belangrijk.....
Mocht het na verloop van tijd niets voor je zijn dan kun je de MPC, waarschijnlijk zonder verlies, gewoon weer verkopen en iets anders gaan proberen.
Soms kost het gewoon wat tijd om voor jou de juiste manier van werken te vinden!
Origineel geplaatst door Wezz&Fisher
Hallo mensen,
We zijn van plan een goede sampler / drumcomputer aan te schaffen,omdat we van 10 ton vsti naar hardware willen.Maar hebben geen benul van wat nou precies goeie kwaliteit is.
Ik zat te denken aan een Roland MC808 ofzo? , maar ik hoorde dat die de eerste maanden fun was en daarna vaak als speeltje word afgedankt?
ik maak zware techtrance, is hier misschien ook iets aparts voor in de markt te vinden? (www.myspace.com/wezzfisher)
Dus wat we zoeken zijn volle diepe klanken.
Iemand suggesties ?
...
Er zijn natuurlijk veel mogelijkheden, maar een goede optie is bijvoorbeeld eerst een MPC2000XL (2e hands) te kopen en te zien of je met dat apparaat uit de voeten kunt. Het is echt een robuuste machine en je kunt hem zien als een geslaagde mix van drumcomputer, sampler en sequencer. Investeer er wat tijd in om hem goed te leren kennen want dat is wel belangrijk.....
Mocht het na verloop van tijd niets voor je zijn dan kun je de MPC, waarschijnlijk zonder verlies, gewoon weer verkopen en iets anders gaan proberen.
Soms kost het gewoon wat tijd om voor jou de juiste manier van werken te vinden!
op crappy speakers?

van!