Terratec geluidskaart

Origineel geplaatst door Cornerman
Ik gebruik een ewx 2496 van terratec en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb er nauwelijks problemen mee gehad

idem dito

Bennik weer met m'n linky... ;)

Bennik weer met m'n linky... ;)

http://soundcards.electronicmusicworld.com

Zelf heb ik de Marian Marc 2 gekocht vanwege de ASIO In HARDWARE functie... Goed, de drivers ondersteunen dit nog niet. De support van Marian zuigt. En niemand weet verder iets over de kaart te melden (ook niet op dit forum). Ik kreeg laatst via een emailadres rechtstreeks naar de developers een antwoord van ze :erm: Ze konden totaal geen mogelijke release data geven van de nieuwe drivers (zullen dus wel nooit meer gemaakt worden). De huidige ASIO drivers zuigen op mijn systeem onde Win ME... maar ik ga binnenkort mijn computer upgraden en Win XP draaien. Kijkuh wah ie dan doet!

Had altijd een Terratec EWS64... Werkte perfect!! Maarja ISA slot, dus kan niet meer upgraden qua computer dan :(

Iemand met ISA slot nog interesse in een EWS64XL ??? :D

Re: Terratec geluidskaart

Origineel geplaatst door kozmix
dag synthvrinden,

Ik ga binnenkort een nieuwe computer aanschaffen en ik heb me vast wat laten informeren bij Verhagen muziek in Tilburg.

Nou is mij een terratec geluidskaart geadviseerd, die zou goed zijn en niet al te duur. Ik ben van plan met midi- aparatuur te gaan werken en met cubase.

Ik gebruik een Terratec EWS88 MT. Uitstekende kaart... nooit problemen mee gehad.
Het geluid is loepzuiver en de opnamekwalitetit is prima. Ik ben ook te spreken
over de S/PDIF in- en uitgangen.

Back