sequencers

De leds van de maq branden als ie een noot triggert.
Het is echt één van de leukste en goedkoopste analoge sequencers en je krijgt er nog midi bij ook.
Ik heb hele nummers gebaseerd op de maq en hij is voor mij nog steeds een van de belangrijkste controllers.
Je kan ze 2e hands voor 400 euro vinden dacht ik.
Als ik straks m'n nieuwe systeem heb koop ik er nog een doepfer bij om daarmee de analoge sequencers in mijn systeem aan te sturen of om gewoon als envelope generators te gebruiken.
Dikke lol met de maq!!!!:)

Wat betreft de mc50....tjah k heb hem ook een hele poos gehad en vond het geen prettige sequencer.
Maar als je budget niet hoog is kan het qua midi sequencing een alternatief zijn.

Als je lekker wilt jammen en freaken en snel wil werken moet je zeker de doepfer proberen.

questie van persoonlijke smaak denk ik.
K denk dat ik er wel een met blauwe ga bestellen:)
Zal er wel te gek uitzien 2 van die verschillende kleuren die heen en weer flitsen.
Om er zeker van te zijn dat je de nieuwse versie hebt zou ik hem uit duitsland bestellen als dat mogelijk is.

succes!!
:okdan:

hm maar in nederland hebben we ook maar 1 dealer.. je mag er toch wel van uitgaan dat die ook up-to-date producten verkopen..
anders wordt het thomann waarschijnlijk

Origineel geplaatst door Luftmeister
Doepfer is wel mooi maar kost ook wat. Ik werk zelf veel met een oude MC50 sequencer van Roland. Das ook 16stappen realtime of steptime. Deze seq's zijn voor 100 euro te koop en zijn net zo strak als de MPC's.

Doet een MC-50 ook analoog uitsturen dan??

Iemand op dit forum trouwens ervaring met de FutureRetro Mobius sequencer?
Daar kun je er 2 van kopen voor de prijs van 1 MAQ...

regelwerk asking

hoop dat dit de juiste draad is anders start ik wel een nieuwe
ik heb een regelwerk maar kan ik met de regelwerk eigenlijk wel omgekeerde gate uit sturen
en 5 / 10 volt triiger voor mn moog

de regel werk waar ik nu in t bezit van ben ,..werkt ok zeer goed zelfs
maar ik heb een moog en een cs 30 en die hebben ander voltage en gating nodig ,...!
kan dit eigenlijk wel ,...
maw mn oude app. was een syntecno ,..en daar kon ik per cv gate channel de polariteit neg/pos gate in voeren ,
en de gate 5 volt / 10 want moog heeft een grotere trap onder zn envelope nodig ,...
weten jullie dit toevallig ?

just asking thnx alvast
morgen wordt mn syntecno opgehaald ,..na dat zou balen zijn ast dat niet werkt ???
stom zelfs ...ik kan dr volgens mij niks in de 30 blad manuel niks vinden over .

thnx

Back