• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pro One te koop of te ruil aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

low

Ingeburgerd
Voordat mensen te enthousiast worden hij is defect. Hij doet helemaal niks als je hem aandoet. Verderis hij erg smerig, en ik ga hem niet schoonmaken. Jaren geleden heeft er al eens een expert naar gekeken en hem niet aan de praat kunnen krijgen. Verder zitten alle knoppen er nog aan. Ik zou hem het liefst ruilen tegen een ander ouwe analoge jongen die misschien iets minder waard is maar wel werkt. Dus bied maar iets.

Ik heb eventueel een Wersi Bass Synth. Of een kappote Secuential Multitrak, maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten ;)

Wersi Bass Synth zegt me niet zoveel. Kan ook zo snel op google niet een plaatje vinden. Heb je een linkje naar een plaatje.

</mono-poly>doed ie helemaal niks als ie aangezet word?</mono-poly>

Nee helemaal 100% niks. Even voor de duidelijkheid hij is smerig maar dat is dikke laag stof (heeft lang in m'n kelder gestaan), een middagje cleanen en poetsen en hoe zal er heel mooi uitzien. hij is niet afgeragd ofzo.

omiel die "Wersi Bass Synth" is helaas niets voor mij. :(
Heb je nog andere dingen?

Origineel geplaatst door low
omiel die "Wersi Bass Synth" is helaas niets voor mij. :(
Heb je nog andere dingen?

Verder heb ik momenteel niet veel wat ik weg wil doen. Ik zal eens kijken. Die Wersi is trouwens niet een of ander lullig orgel bakkie, maar een heuse volle warme analoge basssynth die menige mono synth achter zich laat.

Origineel geplaatst door omiel
Die Wersi is trouwens niet een of ander lullig orgel bakkie, maar een heuse volle warme analoge basssynth die menige mono synth achter zich laat.

Ik geloof je. Heb in het verleden meerdere hele lelijke bakken gehad met sensationeel geluid. Maar ga momenteel even voor knoppen bakken of spul wat er heel gek uitziet.

ok en stel dat er geen ruil plaatsvind, heb je dan een prijs in gedachte?

Origineel geplaatst door J-Run
kun je een plaatje maken, hoe smerig etc.

Helaas nog geen plaatje. Heb nog geen digitale camera

Ik heb een aantal mailtjes gekregen met telefoonnummer. Aangezien er tot nu toe nog niet dat gouden aanbod bijzit en ik nog even wachten wil wat er zich nog aandient sla ik niet aan het bellen. Alle opmerkingen en biedingen die mensen tot nu toe stuurden zitten in mijn hoofd :)

Verwacht er geen 500 euro voor ofzo.
En P1 is een pijn in de kont om te repareren.

Als je een beetje in de buurt zit hiero wil ik misschien wel een bod doen. Wat denk je er voor te kunnen krijgen?

Origineel geplaatst door The Q
Verwacht er geen 500 euro voor ofzo.
En P1 is een pijn in de kont om te repareren.

Als je een beetje in de buurt zit hiero wil ik misschien wel een bod doen. Wat denk je er voor te kunnen krijgen?

Ik denk dat ie blij mag zijn als ie er nog 250 euro voor krijgt !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back