reverse in reason 3.0???

dj3rm0

Ingeburgerd
in reason gebruik ik altijd de nn19 voor de kick, maar er zit geen reverse knop op.
met welk effect kan ik het zelfde bereiken als een reverse knop op je sampler?
alvast bedankt.

Bij de NN-XT kan je de loop op Backwards zetten meen ik (rechtsonderin t blauwe "LCD" scherm waar je de samples mapped...) geen idee of de NN-19 dat ook heeft, en anders gebruik je een audio editor om t sampletje om te draaien... Audicity bijvoorbeeld...

;)

ja dat kan opzich wel maar ik wil het kunnen automaten zodat je hem halverwegen de sample een revere kan geven en op de nn-xt kan je hem niet automaten...
dus ik hoop dat er een manier is dat ik ik dit met een bepaald effect wel kan automaten.
als iemand weet hoe dan hoor ik het graag..

Als je op bijv C1 de gewone kick zet en op D1 dezelfde kick alleen dan de Loop op BW dan werkt t ook, of ik begrijp je verkeerd...

dat zou opzich wel kunnen maar hoe kan ik het dan dat automatiseren dat ze elkaar afwisselen...

dat zou opzich wel kunnen maar hoe kan ik het dan dat automatiseren dat ze elkaar afwisselen...

Eeh, tekenen in de Sequencer... dan hoef je niks te automaten... blokjes tekenen op C1 en dan op 4e tel van de 8e maat of zo een D1...

Back