maak 'n stukje darkcore, industrial of terror

Origineel geplaatst door chielos
tsja misschien wel..
het gaat ook vnl om de tweede helft :duivels:

Nou ik vind hem hier wel horen eigenlijk. In ieder geval meer hier dan bij de drum 'n bass thread. Het heeft een duidelijke underground bedoeling. Niet echt in een hokje te plaatsen. Breakbeat percussies en ritmes met een 'hardcore' kick doorheen die ook weer een tekno ritme krijgt en af en toe industrial geluiden, haha, van alles wat. Wel vaag maar wel lekker. :)

Edit: Over de productie zelf: Best wel dof allemaal. Echt zo'n NL tekno kwaliteit. Verder niks mis mee. Dat soort productie kwaliteit brengt een underground sfeertje met zich mee. 'Het hoort erbij' zeg maar. In ieder geval dat is mijn mening.

Origineel geplaatst door Terra Pee
Edit: Over de productie zelf: Best wel dof allemaal. Echt zo'n NL tekno kwaliteit. Verder niks mis mee. Dat soort productie kwaliteit brengt een underground sfeertje met zich mee. 'Het hoort erbij' zeg maar. In ieder geval dat is mijn mening.

is idd meer tekno naar mijn idee.
dat doffe heb ik wel vaker moet maar eens investeren in betere speakers!

Origineel geplaatst door chielos
is idd meer tekno naar mijn idee.
dat doffe heb ik wel vaker moet maar eens investeren in betere speakers!

t doet me een bietje denken aan die network23 plaat...

t 2e stuk dan :)

TIZZIZ NETWORK 23 .... rrrambamrrrambamrrrambam 8o)

volgens mij mn eerste herrie in t nieuwe jaar..

edit -

bijlage ff verwijderd..

kwam er net achter dat mn eq knoppen nog aan stonden op de mengert..
nu met de settings op neutraal klinkt de kick niet meer zoals ie bedoeld was :(

post m later ff opnieuw

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door resonance
volgens mij mn eerste herrie in t nieuwe jaar..

Goed beginnetje :okdan: Ga er mee door zou ik zeggen.

Die kick is lekker.. zeker dat laatste gepitchte stukje. Waar heb je hm mee gemaakt als ik vragen mag?:{

Kick komt uit de 9090 overstuurd op mengert en geroute door filterbank / deucetone rat / compounder

geluiden komen uit de evolver.. was eigenlijk meer dat ik ff een stukje muziek wou maken met de evolver voordat ie hier de deur uit ging .. ben wel van plan om binnekort weer een evolver te kopen misschien dat ik er dan weer mee verder ga :)

Misschien niet julie idee van industrial

Misschien niet julie idee van industrial

maar dat komt omdat ik wordt gevoed vanuit de hoek van Ant-Zen en War Office Propaganda en Cold Meat Industry en dergelijke :-)

Het is allemaal iets langzamer, maar ik hoop even destructief. Vandaar de naam hehe

luisteren maar: Destruction 01

Ohwjah ik heb een patchdatafile van onder andere de BitOne gebruikt.

Oren dicht allemaal :-)

Venturi,

ik vind het wel wat hebben. het woord 'industrial' wordt hier wel heel letterlijk genomen.:D

het neigt wel naar een soort ambience/ soundscape. Niet echt dansbaar dus maar dat wil niet zeggen dat het goed of slecht is. als ik kritiek heb is het dat die piepende geluid die vaak doorheen komt een te hoge volume heeft vergeleken met de rest van de mix, maja gezien ik deze stijl niet ken zou dit misschien wel de bedoeling kunnen zijn. haha, in ieder geval een intrigerend stukje muziek :koffie:

Laatst gewijzigd:
Hij dat volume springt er wel een beetje bovenuit.

Ik zal hem nog maar eens wat beter gaan mixen.
Het is inderdaad andere industrial dan de hardcore industrial stroming. Dit is allemaal nog iets duisterder denk ik.

Maar bedankt voor je commentaar. :mega:

ik dump nog maar weer eens een snippet :)

Kick en melodietje .. verder ben ik nog niet

Attachments

• terrrror1.mp3
    901,3 KB · Bekeken: 110
darkcore?

darkcore?

Heb ook weer zitten knutselen.

CryptX - Exorcism

Ow shit, deze had eigenlijk in "maak een stukje darkcore...." geplaatst moeten worden. :stupid

Kan hij alsnog daarin geplaatst worden?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dct
Ow shit, deze had eigenlijk in "maak een stukje darkcore...." geplaatst moeten worden.:stupid

Kan hij alsnog daarin geplaatst worden?
Bericht door een moderator:
Verplaatst. :W

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Livejam op een rokerige zaterdag:

Lost

Soort van Industrial met sfeer @ 118 BPM.

Die 20Hz bromtoon is een beetje jammer. Verder hoor ik echt tegen het einde een ritmische melodie wat je misschien eerder kunt brengen in de track voordat die zieke pads beginnen en op het moment dat die pads komen dan ook weer ff er uit haalt om ze tegen het einde weer terug te brengen.

Wel mooi om eens iets afgemaakters van je te horen, dit is echt wel lekker!

Dank je!

De brom is de kick die door de Marshall gaat, kreeg ik niet weg.
Heb nog een langere versie voor de liefhebber ..

Back