bouncemasters
Ouwe rot
ik heb de drumstation ook gehad, maar liefst 2 maanden, toen maar snel weer doorverkocht. het bracht mij niet meer als echte goeie samples van een 909. als ik het geld had zou ik zeker ook voor een originele 909 gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door rombraz
Mee eens , ik heb zo'n 7 jaar lopen klooien met een xbase(waar ik best tevreden mee was) maar nu ik een 909 heb valt die xbase ook zwaar in het niet.
Die van mij klinkt ook magistraal goed gelukkig....
samples kunnen de clap van een 909 niet vervangen qua sound...Origineel geplaatst door matrixxx
909 koop je anno 2007 toch alleen maar voor de sequencer er zijn tegenwoordig veel betere manieren om vette drumsounds te maken, neem bv bewerkte samples en gebruik dan de sequencer van de 909,........

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
samples kunnen de clap van een 909 niet vervangen qua sound...
Origineel geplaatst door matrixxx
er zijn tegenwoordig veel betere manieren om vette drumsounds te maken
Origineel geplaatst door matrixxx
909 koop je anno 2007 toch alleen maar voor de sequencer er zijn tegenwoordig veel betere manieren om vette drumsounds te maken, neem bv bewerkte samples en gebruik dan de sequencer van de 909,........
Origineel geplaatst door Arv
Deze opmerking valt me toch wel wat tegen van je!
Origineel geplaatst door Hooihuis
DE KOGEL IS DOOR DE KERK![]()
waarschijnlijk heb ik vanaf a.s. zaterdag ook een 909![]()
Ik ben echt heel benieuwd hoe deze klinkt en wat het gaat doen met mijn sound.....nou ja, nog twee nachtjes slapen![]()
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Denk je nu echt dat 'de luisteraar' wakker ligt van al dan niet een orginele 909 sound ?
En helaas zal die waarheid nog 10.000 x moeten worden herhaald alvorens sommige mensen het licht zien.

Nee Arv, het is de koe bij de horens vatten. Gelijk heeft ie !
Trouwens, deze onderstaande link ontrkracht de hele hype over vintage, orginele hardware en het bijgeloof over sommige apparaten.
Geheel digitaal, maar wat een vette track !
http://www.e-phonic.com/mp3/PI_-_ON_THIS_BEAT.mp3
Niet wat je hebt, maar wat je doet telt.
En helaas zal die waarheid nog 10.000 x moeten worden herhaald alvorens sommige mensen het licht zien.
Deze opmerking valt me toch wel wat tegen van je!
erg ben ik he, misschien moet je me maar eens wakker schudden,......
staat klaar
of loop ik vooruit

Geheel digitaal, maar wat een vette track !
http://www.e-phonic.com/mp3/PI_-_ON_THIS_BEAT.mp3
volgens mij zaten die drums ook in me casiootje die ik op me 6 verjaardag kreeg. .Ik vind ze geen ruk aan, sterker nog doet me denken aan zo,n irriterend 1980 nummertje, stomme saaie houterige synth drums.
Het is best als jij een 909 niets vindt, en je evangelie daarover in 100 topics loopt te verkondigen. Maar kom dan niet met van die belachelijke alternatieven aanzetten. Dit is appels met peren vergelijken, nee nog niet eens eerder appels met een synthetisch peertje.Origineel geplaatst door R-ond
ik blijf erby een goede set set samples geeft al een fyne 909 sound niet de feel en daar gaat t om by soon app. en helemaal bv by de 808

Origineel geplaatst door anoniempje
Doet me denken aan van die missionarissen die het evangelie op een fascisme achtige manier verkondigden in afrika, Eten ? lees dan eerst die verekte bijbel maar want we hebben schijt aan jou eigen normen en waarden en geloof.
De luisteraar niet nee.. Ik doe mijn ding ook niet voor de luisteraar, maar voor mezelf.. Ik wil voor mezelf iets bereiken en mezelf blijven verbeteren.. Boeit me totaal niet waar de grens van de luisteraar ligt, ik wil mijn eigen grenzen steeds weer iets verleggenOrigineel geplaatst door sKeLeTvM
Denk je nu echt dat 'de luisteraar' wakker ligt van al dan niet een orginele 909 sound ?

dat weet ik inderdaad nog wel ja.. verschil hoorde je overduidelijk..Origineel geplaatst door Arv
psies, ik heb eens een thread gemaakt met 2 loopjes: 1 loopje hihats met de echte 808 en 1 loopje met 808 samples in een sequencer. Je moest raden welk het lekkerste klonk.. Raadt de uitkomst maar..![]()
Sja, ik weet waarom je met deze opmerkingen komt Skeleton, want jij hebt voor jezelf "ontdekt" dat analoog niet zaligmakend is voor JOU. Maar jij was ook altijd degene die zo hard riep dat het niet de keuken is dat het um doet, maar de kok.. Maar dat oeverloze getrap van jou tegen mensen die analoog waarderen om de sound, daar word ik nogal moe van..
Origineel geplaatst door anoniempje
Wou je zeggen dat die drums in dat mp3tje een 909 moeten vervangen ?volgens mij zaten die drums ook in me casiootje die ik op me 6 verjaardag kreeg. .Ik vind ze geen ruk aan, sterker nog doet me denken aan zo,n irriterend 1980 nummertje, stomme saaie houterige synth drums.