MonoTron
Initiating Sequence..
Ik had bijna hetzelfde met die van mij. De attack leek niets te doen, maar als je heel goed luisterd hoor je een (minimaal) verschil in het ruisje aan het begin van de kick. Die van doet dus ook bar weinig en ik ben wel benieuwd of dat zo hoort of niet.
De tuning moet je wel degelijk kunnen horen. tune uiterst links geeft een boom kick, klinkt iets als een 808 kick, maar met de tune uiterst rechts moet je kick toch wel gaan knallen, instant techno/hardcore zeg maar.
Sowieso ff je pots tig keer van uiterste naar uiterste draaien om het stof een beetje los te krijgen, zeker als ie al 2 jaar niets heeft gedaan.
De tuning moet je wel degelijk kunnen horen. tune uiterst links geeft een boom kick, klinkt iets als een 808 kick, maar met de tune uiterst rechts moet je kick toch wel gaan knallen, instant techno/hardcore zeg maar.
Sowieso ff je pots tig keer van uiterste naar uiterste draaien om het stof een beetje los te krijgen, zeker als ie al 2 jaar niets heeft gedaan.

Dit draagt gewoon voor een belangrijk deel bij aan de sound waar ik van hou en die ik zelf ook wil voortbrengen.