Aangetroffen in synth,...

Ooit mochten we een Zweedse synth alpha testen en na wat dralen maakten we hem toch een beetje nieuwsgierig open... Daar lag een briefje met de tekst: "Aja Baja! Nita Tita!"
Een Zweedse pianist, die al jaren in Nederland woont, barstte in lachen uit. De vertaling luidt: "Tut-tut-tut. Niet aankomen!" Dus alleen testen met je oortjes, niet met je handjes...

Wout

1 penny

En ik dacht nog zo rijk te gaan worden door synths op te knappen :D

Als je geen zekeringen in huis hebt, maar wel krokodilleklemmen...

een keer een elka-lesleyversterker gekocht. alle zekeringen waren vervangen door opgerolde stukjes alluminiumfolie.

Ik ben een keer een stapel sexboekjes tegengekomen is een pc die ik had gevonden en wilde slopen voor de voeding.
Dan sta je toch ook wel even raar te kijken.

Verder heb ik een keer een boterham, een rietje en een tekening uit een videorecorder gehaald.
Ze wilde zeker die tekening in beeld krijgen ha ha.

1/2 kilo bluspoeder in een dvd speler. (Die ik echt niet meer aan de praat kreeg)

Oh ja. Cola in afstandbedieningen. (meerdere keren.)

Stof?.... nee nooit.

Binnenkort ga ik de faders in mijn jp8000 vervangen... ben benieuwd.

Een paar weken geleden vond ik een zaagblad van een hand-ijzerzaag onder een klavier van een Korg Triton.
Dit omdat de originele afstandsbus kwijt was geraakt denk ik. Dan maar zo.
Het werkte prima maar ik heb er toch maar weer even originele stukken in gezet.

En ook nog een stroopwafel of zo in een hele professionele Studer CD-speler die ik bij de kringloop op de kop had getikt voor 3 Euronen. :D
Die wafel zat er schijnbaar al jaren in. De CD-lade wilde niet meer open.
Doet het nu weer prima. Het was wel een heel gedoe om die stroop weer van alle delen af te krijgen.

Plectrum in m'n 2e hands Soundcraft Ghost 24 aangetroffen. Kwam ik tegen toen ik 'm opende om een flatcable even opnieuw vast te drukken; waarschijnlijk via een fadersleuf naar binnen gevallen.

:dubbel::dubbel::dubbel:,
maar ze zien er toch hetzelfde uit?
waarom doet ie het dan niet?
ik heb ook eens meegemaakt dat een feestneus, npn en pnp verwisslde, maar dan wel, heel slim, de E en C verwisselde omdat anders zijn transistor stukging.
werkte ook niet8D8D.
/.

ik heb ook eens meegemaakt dat een feestneus, npn en pnp verwisslde, maar dan wel, heel slim, de E en C verwisselde omdat anders zijn transistor stukging.

Nou, dat was hier ook ongeveer het geval. Hij zat helemaal gedraaid in de footprint om de e-c-b goed te krijgen... Dus iemand heeft wel de moeite genomen dat uit te zoeken, maar niet doorgehad dat het een heel ander ding was.

Het is in ieder geval gedaan door een BC560 fan, want het uPC41C transistorpaar is ook vervangen door BC560's ;{

Ik kocht es een DAT recorder,.. zat er een dooie kakkerlak achter het display raampje!!!!
Hij was bijna buiten maar was te ver verdwaald waarschijnlijk.
Hij zag de vrijheid door het raampje maar kon er niet bij.

Kheb m alsnog bevrijd en geprobeerd te reanimeren maar hij was te ver heen.
Toen heb ik em met een mooie spirituele sessie begraven onder de eikenboom in de tuin in het bijzijn met een selecte groep van zn beste vrienden.

Een paar weken geleden vond ik een zaagblad van een hand-ijzerzaag onder een klavier van een Korg Triton.
Dit omdat de originele afstandsbus kwijt was geraakt denk ik. Dan maar zo.
Het werkte prima maar ik heb er toch maar weer even originele stukken in gezet.

En ook nog een stroopwafel of zo in een hele professionele Studer CD-speler die ik bij de kringloop op de kop had getikt voor 3 Euronen. :D
Die wafel zat er schijnbaar al jaren in. De CD-lade wilde niet meer open.
Doet het nu weer prima. Het was wel een heel gedoe om die stroop weer van alle delen af te krijgen.

Was ie lekker?

vooral met bc560's is de stilte megavet.
echt een aanrader.
ik ga morgen een moog volstoppen met die dingen:duivels:
niet te veel oilbulbs eten allemaal, je kan beter teveel drinken.
groeten,
jeroen

vooral met bc560's is de stilte megavet.
echt een aanrader.
ik ga morgen een moog volstoppen met die dingen:duivels:
niet te veel oilbulbs eten allemaal, je kan beter teveel drinken.
groeten,
jeroen

Nou dan nog blauwe leds op die moog en hij kan zo naar de kringloop.....}:|

Back