Aangetroffen in synth,...

Origineel geplaatst door Slolov
Deze zat in een JEN Caroussel C450sp helemaal alleen en ver van huis. Ze mist haar 2 vriendjes Danny...

Das dus mijn Jen... kom zojuist ook nog een plectrum (of zoiets, zo'n gitaar driehoekje) en 'n hoop confettie tegen!

Heeft denk ik in een of andere feest schuur gestaan..

...

...

hihi kevin vant forum hier vertelde dat ie een dode vlieg vond in een gesloten potje :S ook vrij bizzar

Klopt....in de volume pot van een TR-606 helemaal binnenin terwijl de pot nooit opengeweest is.Best vreemd hoe zo'n ding daar komt.

Heb ook ooit op een rommelmarkt een Juno 106 gekocht voor 70 € (met kapotte chip) en daar zat bij schoonmaken (dat durf ik zelf nog wel) een buts hagelslag en pasta onder de toetsen..:stupid

Origineel geplaatst door Musiquence
Originele Roland batterijen in m'n TR-909 :)

Die heb ik ook nogsteeds all the way uit 1984 en werken nog prima :)

Origineel geplaatst door Mike Philco
Hoe kan het nou toch dat ik altijd zoveel plectrums vind in synths,...
Vandaag ook weer, 2 ! ! plectrums, een lege vulling van een vulpen en een CD-hoesje (Blues brothers) in een oude Oberheim 4-voice.

dat deden we vroeger,en nog wel eens..een plectrum tussen de toetsen ,om ze op hold te zetten....:D
Die dan natuurlijk tussen je toetsen je behuizing in floepte..

Veel stof natuurlijk, maar ook vaak stuff (niet geprobeerd of het nog te roken was) .
En meerdere malen een mooi dekentje van kattehaar over de travo. Lekker warm
op dat luchtroostertje, maar wel een donkerbruine travo. Eén keer ook nog
flink pittig gemarineerd met kattepis. :r
Een oud muizenest.
En aan de binnenwand van een orgeltje een massieve hoeveelheid eitjes van een
onbekende insektensoort. Was nieuwsgierig, maar niet genoeg om ze uit te broeden
en te kijken wat het was.

Origineel geplaatst door minoelec
Das dus mijn Jen... kom zojuist ook nog een plectrum (of zoiets, zo'n gitaar driehoekje) en 'n hoop confettie tegen!

Heeft denk ik in een of andere feest schuur gestaan..

Dit briefje zat er ook nog in...

Attachments

• briefje1.jpg
    briefje1.jpg
    123,2 KB · Bekeken: 108
en de achterzijde...

Attachments

• briefje2.jpg
    briefje2.jpg
    123,1 KB · Bekeken: 119
Aangetroffen OP synth...

Attachments

• 15092007481.jpg
    15092007481.jpg
    118,1 KB · Bekeken: 104
Grappig toch...

Vond gisteren bij het open maken van m'n Doepfer 'n rolletje plakband... die gebruikt is om de aftertouch vast te maken.

Na het openen van een VST synth vond ik verdomd veel nullen en enen; de nullen heb ik maar verwijderd, want wat moet je daar nu mee... 8o)

Pas voor 10 euro een oud (tegenwoordig heet dat vintage) bontempi-luchtorgel-keyboardje gekocht. Het ding zag er niet uit en rammelde aan alle kanten.

Het rammelen bleek een ouderwetse gulden. Da's dus pure winst.
En na een schoonmaakbeurt blijkt het een gaaf bakkie dat heerlijk klinkt.

....

....

Origineel geplaatst door Poly-Peter
Pas voor 10 euro een oud (tegenwoordig heet dat vintage) bontempi-luchtorgel-keyboardje gekocht. Het ding zag er niet uit en rammelde aan alle kanten.

Het rammelen bleek een ouderwetse gulden. Da's dus pure winst.
En na een schoonmaakbeurt blijkt het een gaaf bakkie dat heerlijk klinkt.

das inderdaad dikke winst ! hoppa meteen belleggen die hap.. maar die bontempijes klinken inderedaad erg vet mn pa ging helemaal uit zijn dak :P kreeg gelijk allemaal yaren 60 flashbacks :P

Misschien vind je nog wel 'n keer een Chineesje in een MPC-1000...

Hebben we de mensensmokkel uit dat land ook meteen behandeld ;)

Back