Aangetroffen in synth,...

Origineel geplaatst door Hanz
... in m'n Eminent 310 unique (genoeg ruimte): een potlood, een dominosteen, een briefje van 5 gulden uit één of ander bordspel, een service manual & zekering in een zakje en oh ja, een legioen dooie spinnen.

He dit valt op!

Die manual en dat zakje met zekeringen (tegen de zijkant geniet) horen daarin te zitten. Het potlood niet, maar at zat in mijn Eminent 2000GT ook. Idem dito voor het legioen dode spinnen. Idem dito voor het geldbriefje uit een bordspel. Idem dito voorde dominosteen. Als bonus zat er bij mij ook nog een echt muntstuk in.

Wel lachen dat er net hetzelfde speelgoed in zat. :D

Origineel geplaatst door Mike Philco
Hoor ik daar Hagelslag ? :W

*D *D *D *D
Wat heb jij in hemelsnaam met hagelslag?????

Was jij niet diegene dan die een keer wat te koop gezet had voor een pak hagelslag...?:D
Volgens mij ging het om een Atari: "....gratis af te halen voor een pak hageslag(puur)..."

had m,n Casio PT-80 een keer opengemaakt omdat de vorige eigenaar zo leuk was om de batterijen te laten zitten.. dus :( bij het schoonmaken kwam ik nog een insect tegen zo'n raar beest dat SUPER snel kan rennen.. hij leefde ook nog :confused: geen idee hoelang ie er al in zat, maar goed.. casiootje heeft het overleeft :)

Kheb een keer een Atari voor een fles wiskey verpatst.
Was goeie wiskey. :)

Vorige week kreeg ik een gitaarversterker aangeboden ter reparatie met als klacht dat er iets in rammelde.
Open gemaakt. En wat denk je ? ,... zit er een breekijzer in. :confused:
Een kleine wel te verstaan maar toch,...

En zojuist een Korg 01W/fd met een soldeerbout erin.

zeker 2 Kg konvettie in een siel orchestra,
een plaat schimmel, levend van zeker 1 cm dik in een nog werkende OBX
de print eronder was perfect schoon.
en in een rolandjx, zo'n luxe keyboard een druppel zuur oid.
had wat pennen van de processor weggevreten.
geen idee hoe dat eringekomen was.
dat was pas een klote reparatie, draadjes solderen aan tsop pennetjes of wat ervan over was dan.
en natuurlijk patat met mayo in een nogal slecht klinkende rhodes piano.
bleek later met patat en mayo erin beter te klinken als zonder.
groeten,
jeroen

ha, deze was ik nog vergeten,...
ik kocht een keer een orgeltje voor de onderdelen.
de vrouw waar ik het kocht zei dat hij van een oudtante was geweest die was overleden.
na een blik op de toetsen, met stickers, informeerde ik voorzichtig of ze wellicht oudtante omzeep hadden geholpen om haar orgelspel.
de C sticker zat of de E toets geplakt, en zo verder.
zal lekker geklonken hebben.
groeten.,
jeroen

Ik draaide laatst mijn Nord Modular open en daar zaten een hele reeks oscillators, filters, envelopes generators in. Geen idee wie die daar achtergelaten heeft. :D

leuk, de laatste die ik openmaakte daar zat alleen een lulligprintje met een processor in, en een d/a converter.
t'is een doe alsof synth.
groeten,
jeroen

Confetti en stof in KORG 900PS:
Confettiinside.jpg

En je had em vanbinne moeten zien!

Hoempapa!:mega::dubbel::peukie::koffie:
Heeft op een leuk feesje gestaan denk ik, carnaval of zo

Gisteren in m'n Ensoniq Mirage een van de diskettes welke er bij transport in terecht was gekomen.
Ik vertrok thuis met 2 diskettes en kwam aan met slechts 1 disk in de koffer, en dus de andere in de Mirage.
Eerst een imbus sleuteltje moeten zoeken om hem open te maken en de disk eruit te vissen.

Back