Aangetroffen in synth,...

muizennest met een berg keutels in een Korg ms-10. Gekocht op het waterlooplein in Amsterdam voor de ijzerprijs, dus mij hoor je niet klagen. wel weer verkocht trouwens..

In m'n JX-3P een glas cola tegengekomen (zonder glas natuurlijk). Tenminste, het kan ook bier zijn geweest. In ieder geval was het een zeer plakkerige bedoening daar op het board en onder de toetsen. Ben een avondje in de weer geweest met wattenstaafjes en isopropylalcohol...

O, en contactspray in mijn kersverse D-50. Hij werd blijkbaar langzaam vergiftigd. Zelfde remedie daar (en de aftertouch werkt weer!)

Veel stof natuurlijk, maar ook vaak stuff (niet geprobeerd of het nog te roken was) .
En meerdere malen een mooi dekentje van kattehaar over de travo. Lekker warm
op dat luchtroostertje, maar wel een donkerbruine travo. Eén keer ook nog
flink pittig gemarineerd met kattepis. :r
Een oud muizenest.
En aan de binnenwand van een orgeltje een massieve hoeveelheid eitjes van een
onbekende insektensoort. Was nieuwsgierig, maar niet genoeg om ze uit te broeden
en te kijken wat het was.
Beste Senso,
volgens mij heb jij mijn Vox Continental een keer geserviced.
Op de bon stond iets in de trant van "Diverse muizenresten verwijderd"
Ook meen ik mij te herinneren dat het totale reparatiebedrag verminderd werd met
een "Barmhartigheidskorting" (stond ook op de bon).
De Vox heb ik nog, maar muizen al jaren niet meer. Goede reparatie geweest.

Vanmiddag een stuk Pirelli fietsband tegengekomen in me Pro One..:confused:

:yamaha:

Vanmiddag een stuk Pirelli fietsband tegengekomen in me Pro One..:confused:

:yamaha:

Ah,..... die miste ik al een tijdje

fietst echt klote, zonder band.
:biertje:

pas geleden een leslie 760 en een hammond x5 onderhanden gehad, ook een muizennest in de voetpedaal bak.
muizenplaag in Amsterdam?

en ook nog eens een handvol losse IC´s in een Doepfer masterkeyboard.
was eerst bij de locale radio en TV reparateur geweest.
die dacht zeker, ¨Ïk doe er een gooi naar¨, misschien doet ie het dan wel.
was een soort van Puzzel.

Wat (Volgens mij) Cocaine tussen de schuifjes van een Solina String Ensemble(Het was wit en leek veel op coke)

Wat vragen ze voor die Solina?

Niet dat die coke mij interesseert hoor. Dat kan trouwens best ook wel kalk zijn; als je een rekje ophangt boven een synth krijg je dat resultaat nog wel eens...

Mijn DR-202 had af en toe wat kuren. Na openschroeven bleek de nodige tabak en cannabis hier en daar wat valse contacten te maken. Was ie onbedoeld gecircuitbent. Ik denk dat de vorige eigenaar wel heeeeele lazy beats heeft zitten maken.

Dat kan trouwens best ook wel kalk zijn; als je een rekje ophangt boven een synth krijg je dat resultaat nog wel eens...

Of poedersuiker. Als je net toevallig een oliebol met poedersuiker zit te eten boven je Solina String Ensemble tijdens een oud & nieuw gig...

in films doen ze het altijd op hun vinger en smeren ze het langs hun boventanden .
niet dat ik vind dat jij dat ook moet proberen, maar ben natuurlijk wel benieuwd naar die solina

een pilletje van Nike. vanmorgen in een ms10. ik dacht dat die alleen in sportschoenen e.d. deden ?!

Attachments

• DSC06735.jpg
    DSC06735.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 109
een pilletje van Nike. vanmorgen in een ms10. ik dacht dat die alleen in sportschoenen e.d. deden ?!

Misschien werkt de MS10 nu niet meer, nu je dat pilletje verwijderd hebt??:dubbel:

Back