ARP Odyssey

MARCO2

my soul is my music
Tja..het komt dus nog steeds voor...
Van een collega op m'n werk te horen gekregen dat de toetsenist van zijn band van de week een arp odyssey bij het grof vuil gezet heeft. Snel ff gebeld...helaas..foetsie..weg !! :o: :o:

Nou, dan had de vinder een goeie dag :)

Als hij maar niet in de huisvuilpers terecht is gekomen........:o:

aaaaargh! wat is dat voor een $#$%#! toetsenist :(
een odyssey bij het vuil zetten....grmbl....het zou strafbaar moeten zijn :smeris:

Tja, de dader was zich ( uiteraard ) niet bewust van wat zo'n ding tegenwoordig nog opbrengt.
"...wat moet ik nog met zo'n synth van 30 jaar oud.." M'n collega gaat vanavond aan de dader mededelen wat de ARP nog opgebracht zou hebben. Denk dat ie de haren( als hij die nog heeft, man op leeftijd..) uit den kop trekt ! Hoor morgen hoe het afgelopen is..:D =(

De "dader" heeft ook nog een oud Hammond orgel en een Fender Rhodes op zolder staan. Neem aan dat ie daarvan wel weet dat deze nog wat waard zijn ! Toen m'n collega de fijne man vanmiddag belde om te vragen oftie de ARP echt al bij het vuil gezet had, met de mededeling dat ik er nog wel interesee voor had, heb ik hem ook zachtjes in z'n oor gefluisterd NIET TE VERTELLEN WAT ZO'N DING TEGENWOORDIG NOG OPBRENGT:D

Back