Ramtha - Crawling (The deep)

spookkoops

Gemeneraadslid
Weer eens een track kunnen afronden :). Wederom in mijn beleving een kruisbestuiving van diverse stijlen:

Ramtha - Crawling (The deep)

het geheel is gemaakt in Reason: nix kant en klaar maar zelf gebakken :)

Er lopen wat glitches mee met het beging van de track: deze poets ik er nog wel uit.......

Laatst gewijzigd:
Ik heb het linkje even gewijzigd naar een geupdate versie :)

thx voor de positieve reacties. Ik zal nog wel eea moeten doen met deze trackzodat het wat beter in het gehoor ligt maar ik ben er zelf ook wel tevreden mee :)

Wat ik momenteel aan het proberen ben maar wat nog niet echt lukt is het weghalen van de irri bijgeluiden die meelopen met de "galopping" kicks: hoge snerpende geluiden. Binnen reason heb ik 2 distortion units en een advanced reverb serieel opgesteld en over het geheel nog wat delay gelegd. Het probleem word veroorzaakt wanneer ik de reverb inschakel maar niet altijd op dezelfde punten in de track dus het is geen velocity- of verkeerde samenval van aanslagenkwestie. ben een beetje aan het eq-en geweest maar ik kan de sounds nog niet kwijtraken....

Ik heb nog niet zoveel ervaring met het EQ-en (of het moet de jaren ´80 equalisers op stereotorens zijn :D ) maar weet er iemand een progje waarmee ik de frequenties kan analyseren en zodoende die sounds kan achterhalen? Of uberhaupt een (beter) idee hoe ik dat aanpak? Ik beschik over wavelab (lite) dus een plugin daarvoor zou mooi zijn (of ben ik een oekel en zit daar al zo´n plug in...in).

feedback op mn track is kan ik ook nog steed waarderen :)

niemand een idee? ik zou er erg mee geholpen zijn :)

en een vootje extra ah het bevalt is ook niet mis :)

jopie de poepie: geselecteerd voor verzamelalbum EY15 op FOEM :halleluja

Back