[Track] JMJ Oxygene 4 Ultimate

Unic

El Musica
Zo. Daar is ie dan.

Ik noem hem maar de "Turbo" versie van dit welbekende deuntje. Beetje andere muziek dan ik normaal maak. ahum;)

Ik heb geprobeerd hem zo dance als mogelijk proberen te laten klinken. (qua mix compressie etc... andere tak van sport kom je dan achter... hehe)

Of dit gelukt is?! Hij klinkt een beetje eind jaren 90 in mijn oren. Maar vind hem lekker zo.

Veel plezier ermee! Of niet natuurlijk :maffia:

groeten Arnaud

Unic - JMJ Oxygene 4 Ultimate

Re: Re: [Track] JMJ Oxygene 4 Ultimate

Origineel geplaatst door jgeers01
Leuk gedaan! En nu weer gauw terug naar wat je normaal maakt :okdan:

LOL :dubbel:

ok ok, zal mijn andere jmj minded track zo snel mogelijk afmaken,

Ben btw al een beetje aan het sneaken naar een smallstone... :eureka:

Re: [Track] JMJ Oxygene 4 Ultimate

Origineel geplaatst door Unic
Zo. Daar is ie dan.

Ik noem hem maar de "Turbo" versie van dit welbekende deuntje. Beetje andere muziek dan ik normaal maak. ahum;)
Ik heb geprobeerd hem zo dance als mogelijk proberen te laten klinken. (qua mix compressie etc... andere tak van sport kom je dan achter... hehe)
Of dit gelukt is?! Hij klinkt een beetje eind jaren 90 in mijn oren. Maar vind hem lekker zo.

Unic - JMJ Oxygene 4 Ultimate

Hoi,

Ik vind hem super :) Alleen die orch stab vind ik er niet in passen persoonlijk. Is ook vrij hard. Verder top! :okdan: :okdan:

Groeten Sioux

@Unic

Leuk gedaan. Ben niet zo'n fan van Jarre-remixen, maar jouw uitvoering laat (gelukkig) hele stukken van de orginele melodie intact. Wat hem voor mij gaaf maakt. Maar dan is het geen dance meer, want daar mag toch maar een melodie van maximaal 3 noten in zitten? ;)

Origineel geplaatst door Yost
@Unic

Leuk gedaan. Ben niet zo'n fan van Jarre-remixen, maar jouw uitvoering laat (gelukkig) hele stukken van de orginele melodie intact. Wat hem voor mij gaaf maakt. Maar dan is het geen dance meer, want daar mag toch maar een melodie van maximaal 3 noten in zitten? ;)

Dat is niet echt waar,

eigenlijk is het echt bullshit..

maarja iedereen zn eigen view 8D

Lekker trackie Unic, lekkere synths gebruikt:walker:

Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,

Ik vind hem super :) Alleen die orch stab vind ik er niet in passen persoonlijk. Is ook vrij hard. Verder top! :okdan: :okdan:

Groeten Sioux

Vind die orch stab zeker wel goed klinken. Deze track doet me ook wel wat aan de oude u96 tracks denken.

Hoi,

Eerst effe stellen dat zulke remixen helemaal niet m'n ding zijn. Maar dat neemt niet weg dat het geheel kundig gemaakt is. De mix is niet slecht, alleen de stabs staan naar mijn gevoel iets te hard. Maar voorts zijn alle volumes en pannings perfect in balans.

Al bij al dus knap gemaakt :okdan: , maar niet geheel mijn ding dus. Nu terug naar de 'eigen stijl'? ;)

:doei:

Back