Crumar Spirit op Deutsche Ebay nog 4 Stunden

Staat zeker nog laag.....wie weet gaat er iemand goed scoren straks :)

Ben benieuwd waar hij voor weggaat.

zoeken de handelaarsjongens dus maar uit ( bijna 1000€)

Zo, dat is geen gekke prijs zeg...zeker niet als hij inderdaad helemaal goed is.

Ze houden 't in de gaten tot op de laatste minuut dan gaan ze overbieden niet echt symphathiek vind ik.
Je kunt ze ook niet kwalijk nemen.....ze hebben geen vak geleerd geen studie gedaan of....etc (vul zelf maar in) het zijn gewoon stumperds.

Origineel geplaatst door gjb68
Ze houden 't in de gaten tot op de laatste minuut dan gaan ze overbieden niet echt symphathiek vind ik.
Je kunt ze ook niet kwalijk nemen.....ze hebben geen vak geleerd geen studie gedaan of....etc (vul zelf maar in) het zijn gewoon stumperds.

Zo werkt het in 99% van de gevallen

Nou zit ik zelf eigenlijk nooit op Ebay, maar zoals jij het beschrijft werkt het toch gewoon? Iedereen heeft evenveel kans volgens mij. Ik snap niet helemaal wat daar stumperig aan is.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Nou zit ik zelf eigenlijk nooit op Ebay, maar zoals jij het beschrijft werkt het toch gewoon? Iedereen heeft evenveel kans volgens mij. Ik snap niet helemaal wat daar stumperig aan is.

Ik denk dat het niet winnen van een veiling teleurstelling kan veroorzaken...Ik ken het gevoel...Het bleef toch een beetje dodgy deze veiling...0 feedback, 3 dagen looptijd....hmmmmmm..Ik heb gemaild of ik op kon komen halen met cash betaling maar geen reactie

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik denk dat het niet winnen van een veiling teleurstelling kan veroorzaken...Ik ken het gevoel...Het bleef toch een beetje dodgy deze veiling...0 feedback, 3 dagen looptijd....hmmmmmm..Ik heb gemaild of ik op kon komen halen met cash betaling maar geen reactie

Ja, ik ken dat gevoel ook wel...wie niet zou ik bijna zeggen :) Achter het net vissen doe ik echter bijna alleen maar op MP want zoals ik al zei, op Ebay zit ik bijna niet. Ik heb ooit eens meegedaan aan een veiling en een MS-50 "gewonnen" (blijf het een rare term vinden in dit verband) waarvoor ik naar Brussel moest. Daar was ik wel blij mee hoor met die bak, maar om zoiets te laten verzenden........blijf het link vinden. Dus het moet voor mij binnen afhaalbereik zijn.

Mijn Spirit heb ik verder keurig netjes op het forum gekocht maar wel voor meer geld dan deze nu is weggegaan :D

Ach, mazzeltjes hebben en teleurstellingen verwerken; it's all in the game.....zolang het allemaal maar eerlijk gespeeld wordt heb ik er geen moeite mee.

.....ze hebben geen vak geleerd geen studie gedaan of....etc (vul zelf maar in) het zijn gewoon stumperds.

Dankjewel, sympathieke woorden zeg... eigenlijk zou zo,n "stumperd" als ik jou moeten verot schelden en een hoog opgeleide Dhr als jij ! notabene, zou verstandig moeten zijn maar helaas. Groeten van een "stumperd", die tenminste nog wel opvoeding heeft gehad.

Ik kreeg net een "herkansingsaanbod"...Ik kan de Spirit kopen voor het bedrag waar ik mee geboden heb...jajajaja.....
Dit is dus overduidelijk een dikke scam....de winnaar heeft volgens mijn email "de koop niet afgehandeld"...alsof dat bij Ebay in 2 uur geregeld is....
Beste mensen dit is een eerste klas voorbeeld van Ebay oplichting...

Zo gaat dat toch bij een veiling, wachten tot het einde, je maximaal bedrag invoeren en in de laatste minuut op enter drukken, en dan mazzel hebben of niet.

Twee dagen voor het eind gaan bieden is alleen maar de prijs omhoog drijven en das alleen positief voor de verkoper!

Ik kreeg net een "herkansingsaanbod"...Ik kan de Spirit kopen voor het bedrag waar ik mee geboden heb...jajajaja.....
Dit is dus overduidelijk een dikke scam....de winnaar heeft volgens mijn email "de koop niet afgehandeld"...alsof dat bij Ebay in 2 uur geregeld is....

Dit had ik ook eens toen ik in australie was. Geboden op een 808 die voor zo'n 600 dollar verkocht werd, dat is maar 420 euro ongeveer dus de moeite waard om op te halen en naar nederland te versturen. Iemand anders had me overboden. Ik wilde niet hoger bieden, dus maar laten gaan. Krijg ik een dag later een email: De koper heeft afgehaakt en je kan alsnog bieden als je interesse hebt. Ophalen was niet mogelijk, blabla. Krijg ik diezelfde dag bijna dezelfde email, maar dan van een andere adres met een andere naam: Ja de koper heeft het afgezegd, dus je kan de 808 alsnog kopen...

Gaat lekker op ebay. En zoals in de signature van MadR al staat, op een of andere manier worden alleen de mensen die anderen naaien beschermd door paypal etc, maar als je zelf iets hebt kan je meestal naar je geld fluiten.
Mij niet meer gezien daar (of af en toe voor een plaatje ofzo...)

jammer dat ik dan een scam gepost heb. Was misschien ook een beetje te mooi om waar te zijn.
Een dikke 900 euro ipv 1700 euro voor 1 laatst op MP.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
had er ook al een wat vreemd gevoel bij: 0 eerdere transacties, toch wel erg weinig, zou hem zeker zijn gaan ophalen ipv geld opsturen.
hij/zij reageerde overigens ook niet op vragen
misschien moet hij maar opnieuw op ebay

@ElektracidZ,
ik vind dit wel een leerzaam draadje hoor, af en toe een
voorbeeld van een goeie scam.

Origineel geplaatst door anoniempje
Dankjewel, sympathieke woorden zeg... eigenlijk zou zo,n "stumperd" als ik jou moeten verot schelden en een hoog opgeleide Dhr als jij ! notabene, zou verstandig moeten zijn maar helaas. Groeten van een "stumperd", die tenminste nog wel opvoeding heeft gehad.

Zo je voelt je zeer aangesproken terwijl ik hier geen namen noem maar meer op de term handelaren reageer zie voorgaande.
En zeg 't meer uit tijdelijke frustratie omdat ik ook aan 't bieden was en 3 min later het bieden al afgelopen was :confused: maar goed ben 't alweer vergeten:biertje:
Sorry dat ik je mee gekwetst heb maar m'n uiting gaat meer uit op de manier waarop hetzelfde alsop MP waar ik regelmatig meemaak dat ze op m'n bod 1 euro er bovenop gaan zitten en doe ik weer nieuwe van een paar tientjes en dan gaan ze weer met 1 euro bovenop zitten en vind ik zo zielig!
Maar ik ken wel een eerlijke handelaren he' Ernst gelukkig vatte je 't ook niet persoonlijk op.

t ze op m'n bod 1 euro er bovenop gaan zitten en doe ik weer nieuwe van een paar tientjes en dan gaan ze weer met 1 euro bovenop zitten en vind ik zo zielig!
dat heet automatisch bieden volgens mij: je geeft je limiet op en ebay gaat bij een nieuw bod automatisch 1 euro erboven , totdat je limiet overschreden wordt.
vond het toch te duur overigens voor wat hij biedt, lijkt wel postzegelverzamelen.
vr.gr. sunny:kimono:

Back