Crumar Spirit op Deutsche Ebay nog 4 Stunden

Via Ebay-verkopers uit Japan heb je al een Crumar of Moog voor een paar tientjes. :D :okdan:

Soms staan er wel 10 of 20 van die advertenties van 0 feedbackers uit Japan tegelijk, pas stonden er een stuk of 10 RS7000's , nu kopen voor net iets meer dan 100 euro, allemaal dezelfde foto gekopieƫerd van een echte rs7000-veiling uit Engeland.
En het blijft meestal gewoon staan.

Ik vind dat op marktplaats de mensen vaak weer de hoofdprijs vragen, de nieuwe aanschafprijs min 5 euro ofzo *D

Origineel geplaatst door gjb68
Zo je voelt je zeer aangesproken terwijl ik hier geen namen noem maar meer op de term handelaren reageer zie voorgaande.
En zeg 't meer uit tijdelijke frustratie omdat ik ook aan 't bieden was en 3 min later het bieden al afgelopen was :confused: maar goed ben 't alweer vergeten:biertje:
Sorry dat ik je mee gekwetst heb maar m'n uiting gaat meer uit op de manier waarop hetzelfde alsop MP waar ik regelmatig meemaak dat ze op m'n bod 1 euro er bovenop gaan zitten en doe ik weer nieuwe van een paar tientjes en dan gaan ze weer met 1 euro bovenop zitten en vind ik zo zielig!
Maar ik ken wel een eerlijke handelaren he' Ernst gelukkig vatte je 't ook niet persoonlijk op.

Dit is een beetje de Ebay way...Je moet echt een beetje een tactiek uit doktoren...Het is ook niet mijn voorkeur om zo aan de biedings race mee te doen maar als je een synth wint met 1 euro verschil dan heb je wel een gevoel van "joepie".

Leuke anekdote:...Ik won een Pro Soloist op de Duitse Ebay voor 301 eu ....1 eu meer dan de persoon voor mij...Ik wilde de synth persoonlijk afhalen en cash betalen dus ik naar Duitsland...Aldaar trek ik 300eu uit mijn zak en zoek naar die ene euro..Zegt de verkoper "laat maar zitten die euro"...hahaha....toch nog voor 300 gewonnen dus.

Ik had ook meegeboden op die Crumar..maar snel weer afgehaakt...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Dit is een beetje de Ebay way...Je moet echt een beetje een tactiek uit doktoren...Het is ook niet mijn voorkeur om zo aan de biedings race mee te doen maar als je een synth wint met 1 euro verschil dan heb je wel een gevoel van "joepie".

Leuke anekdote:...Ik won een Pro Soloist op de Duitse Ebay voor 301 eu ....1 eu meer dan de persoon voor mij...Ik wilde de synth persoonlijk afhalen en cash betalen dus ik naar Duitsland...Aldaar trek ik 300eu uit mijn zak en zoek naar die ene euro..Zegt de verkoper "laat maar zitten die euro"...hahaha....toch nog voor 300 gewonnen dus.

haha ...lame raden ; the bold &...begon ?
yoke mooie bak die prijs hehe
t gaat de goedekant op nu de ms serie nog 300 naar beneden ...!!!

Back