retorische eerlijkheids-vraag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dark_lopez

vers lid
Als ik soms op het net zit vraag ik mij af:
"waarom zou ik 300 € voor een soft synth of plugin neertellen, als ik ze met één enkele klik kan downloaden ?"

zijn jullie écht allemaal zo eerlijk om aan deze verlijding te weerstaan ?

...en als je geen geld zou hebben wat zou dan jullie motivetie zijn om dit niet te doen ?

op sommige topics staat het vol met mensen die gekraakte programma's uit den boze vinden...
... wel ik heb in real life nog nooit iemand tegengekomen die me zij: "nee dank je, ik koop die Absynth wel"..

niemand kopieert hier muziek of download mp3's.... kom joh !
Of krijgen de Nederlanders de Belgische mentalitijt over:
"het mag niet... maar iedereen doet het stiekem toch"

Sh*t weer een retorische vraag gepost
y'all don't like me do ya !

Ik ben pas sinds kort overgestapt op legale software. Niet dat ik het eerder niet wilde, maar ik had gewoon geen geld. Nu ik legaal met veel minder vsti's en andere plugins werk dan ik gewend was met gekraakte versies komt er veel meer leuks uit die progjes als voorheen. Je kunt wel hele waslijsten een 'gratis' gedownloade plugins hebben, maar ze stuk voor stuk goed kennen zit er dan niet meer in. Ik heb nu pro 5.3 pas binnen, en nu ik voor de rest niet heel veel vsti's heb gebruik ik deze dus veel. Gevolg is wel dat ik nu veel leuke sounds uit dat ding haal. En gunstig gevolg is ook dat met het geld dat ik heb betaald voor deze plugins NI weer nieuwe heftige plugins gaat maken. Ook al zou de helft betalen voor de plugins, dan hadden we nu al veel meer goede instruments gehad. Door mensen die gekraakte versies gebruiken gaat die ontwikkeling veel trager. Daarom ging ik legaal, en terecht !

Re: retorische eerlijkheids-vraag

Origineel geplaatst door dark_lopez
Als ik soms op het net zit vraag ik mij af:
"waarom zou ik 300 € voor een soft synth of plugin neertellen, als ik ze met één enkele klik kan downloaden ?"

zijn jullie écht allemaal zo eerlijk om aan deze verlijding te weerstaan ?

...en als je geen geld zou hebben wat zou dan jullie motivetie zijn om dit niet te doen ?

op sommige topics staat het vol met mensen die gekraakte programma's uit den boze vinden...
... wel ik heb in real life nog nooit iemand tegengekomen die me zij: "nee dank je, ik koop die Absynth wel"..

niemand kopieert hier muziek of download mp3's.... kom joh !
Of krijgen de Nederlanders de Belgische mentalitijt over:
"het mag niet... maar iedereen doet het stiekem toch"

Sh*t weer een retorische vraag gepost
y'all don't like me do ya !

Wat je doet moet je zelf weten ..... voor het behoud van het synthforum word er hier gewoon niet over gesproken !!!!.

Groetjes GP

Altijd wel een goede vraag of iemand wel eens iets download. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel eens een softsynth gedownload heb om te proberen, maar meestal vond ik het niks. Vooral het werken ermee vond ik niet prettig.

Maar van de andere kant. Als ik een schema van internet download van de virus C en ik ga zelf mijn printplaatjes bakken zou dat dan mogen.

Wat mensen wel altijd vergeten is dat als je die software niet kon downloaden, de meeste mensen ze niet zouden kopen. En als ze ze zouden kopen dan zou dat er 1 zijn i.p.v. 10.

deze discussie is hier te vaak geweest en ik heb geen zin om dit bij de laatste discussie samen te voegen

deze gaat op slot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back