Renoise 1.8 final is uit!

8) Ik ga even inloggen en hem downloaden, op de site staat trouwens nog info over RC3...

Enigste limiet in de demo is dat je je song niet kan renderen naar sample, je kan verder alles gewoon gebruiken zonder audio dropouts ofzo.

En hij werkt ook op de Mac!

Inderdaad een aanrader,

Druid

PS: Sun Dec 18 15:11:50 CET 2005 The final version of Renoise 1.8 was released! (Van die datum klopt niets?! Dit staat op het gedeelte voor geregistreerde gebruikers.)

yep heerlijk intuitief programma ...love it
maar heb toch een vraagje ....als je vsti's of sampled instr. live record dan geeft die automatisch een note off (dus tijdens follow cursor position while recording )
maar het lukt me maar niet om manueel een note off commando in te voeren ( heb handleiding gelezen maar vindt het niet ..) is wel belangrijk voor manueel getekende noten (voor drums maakt het niet echt uit ) .

highly addictive program

voor manual note-off druk capslock tijdens editmode :)

voor dit soort vragen kun je ook altijd op het renoise forum terecht, gasten daar zijn altijd behulpzaam, ook voor de absolute n00bs.

thanks ..dit programma heerst echt waar ...zelden met een tracker gewerkt maar eens je de (mental ) switch hebt gemaakt is het echt heerlijk werken .... complexe automation blijft wel wat onoverzichtelijk ..
voor de rest ...toppie

Weet iemand trouwens hoe het zit met registreren op een internetloze pc ?

Origineel geplaatst door Franz.K.
Weet iemand trouwens hoe het zit met registreren op een internetloze pc ?

Dan moet je je geregistreerde versie elders downloaden en overhalen. Bij Renoise download je een versie die al geregistreerd is (ze zetten je naam erin). Maar je hoeft dus niks te activeren of codes door te sturen, dus je kan 'm gewoon met een cd'tje (ofzo) van een ander systeem overhalen.

Is het uberhaupt mogelijk om tracks van verschillende lengte in een pattern te gebruiken ?
Is wel een functie die ik zwaar mis !

Ook wel noemswaardig wat betreft de demo, ASIO is niet mogelijk..

Ik ga m zeker even verder checken, bringing back the good ol' FT2 memories maar dan in een heerlijk nieuw jasje. :)

Origineel geplaatst door the tall lad
Is het uberhaupt mogelijk om tracks van verschillende lengte in een pattern te gebruiken ?
Is wel een functie die ik zwaar mis !
mis ik ook soms wat, dan gebruik ik meestal de revisit vst plug-in

Origineel geplaatst door etaoin
Dan moet je je geregistreerde versie elders downloaden en overhalen. Bij Renoise download je een versie die al geregistreerd is (ze zetten je naam erin). Maar je hoeft dus niks te activeren of codes door te sturen, dus je kan 'm gewoon met een cd'tje (ofzo) van een ander systeem overhalen.

Hey, handig.
Hey, érg onveilig.

Ik hoop dat Skale tracker ook gauw komt met een update.......

ik vind ook maar geen mogelijkheid om multitembrale vsti's te gebruiken ..bv waldorf attack heeft 12 midi parts ...en bij het merendeel van de sequencers kon je die aansturen door midikanalen te routen naar desgewenste plugin ...maar renoise heeft geen interne midirouting !!!!!!!!!!!
Je hebt wel de metadevices (bij de track dsp's) en die kunnen midi cc's uitsturen maar geen mogelijkheid om een midikanaal in te stellen..

AAAAAAAAAAAARrgh ...heel spijtig ...:(

Ok ....nu heb ik een gelijkaardig probleem (vorige is idd opgelost door vst alias te gebruiken voor multitembrale vsti's)
maar is het mogelijk om vsti effecten aan te sturen met midi..
Bv N.I. FM7. gebruik ik als effectprocessor op mn drumtrack (dus niet als instrument, ) ..,is heerlijk om je beats te FM'en :)
Het problemo is dat fm7 een note on message nodig heeft om te triggeren , vindt maar niet hoe je effecten kan triggeren ..met de vst alias gaat het niet omdat deze alleen van toepassing zijn op de vst in instrumetns rack..
DE midi cc device kan geen note on/off functies doorsturen
Ben ik duidelijk genoeg ?

thanks

Back