[tracks] 2 tegenpooltjes... (TR)

Timo

tsja, ehm...
Dag allen...

ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar bij deze dan mijn eerste post met wat muziek van mezelf...

twee dingetjes dit keer, die nogal van elkaar verschillen... 1 is er al af en de ander nog lang niet...

nog niet af:
http://avdl1064.oli.tudelft.nl/fizzion/bestanden/muziek/timodingen/Trance-iets.mp3
- tsja, wat moet ik ervan zeggen... tis een trance nummertje... en de melodie die in de break zit is een 'idee' zangmelodie maar ook niet meer dan een idee... en die breakbeat aan het eind moet verder uitgewerkt worden (is nu nog een beetje saai)

wel af:
http://garmin.student.utwente.nl/~timo/mp3/dreamsandbreaks.mp3
- lekker freaken en 'gekke dingen doen', althans voor mij dan... het is een soortemet van breaks nummertje en ik heb er al heel veel plezier aan beleefd...

tot zover, khoop dat jullie het niet verspilde tijd vinden als je ernaar luistert :-)

gegroet gij forumvrienden

Timo

sja begin ik maar ff over nummer 1:

ik vindt dat het deuntje iets mist, ik vindt het nummer veels te snel saai worden, het heeft niet echt een climax, pas tegen het eind bij de 4.35 gaat het nummer over in iets wat cool klinkt vindt ik een beetje jammer, ik denk dat je dat stuk veel eerder moet doen en niet pas tegen het einde, het melodietje wat je er in hebt zitten is niet echt pakkend.
succes ermee..

nummer 2:

het begint in iedergeval zeker lekker.. ik heb wel een beetje gevoel alsof je er hier en daar een nootje langs zit, ik vindt dat je wel een coole beat erin hebt zitten. Op sommige stukken is het nummer een klein beetje te druk maar dat kan de bedoeling zijn de strings die je gebrukt mogen na mijn mening wel iets meer naar voren..

ik hoop dat je iets hebt aan mijn commentaar..

l8tr

dank je!!

nr1: ja, ik snap wat je bedoelt, maar aan de andere kant trok die sfeer me ook wel aan... een beetje eentonig, maar toch ook niet... maar misschien heb je gelijk... Dat laatste stuk moet ik nog flink aan werken... de melodie interessanter maken en er gewoon veel aan verbeteren

nr 2: een nootje naast? vals bedoel je? iets wat niet past... was mij nog niet opgevallen, maar ik ben er ook geen expert in... druk was soms wel de bedoeling ja... ik zal naar de strings kijken

ja, bedankt voor je commentaar

Timo

ik ben ook absoluut geen expert, zeker niet.. hoewel ik wel zou willen dat ik dat zou zijn..

:stupid

ik ook :-)... en daarom probeer ik ook gewoon zo veel mogelijk te leren...

Trance-iets.:

Zeer lelijke kick en saaie drums...[de laatste 53 sec zijn wel interessant trouwens...!}

nummer 2 :

Beter.!!..laat die trance maar lekker links liggen!!

dat dNb nummertje heb wel iets ja.. :).. zitten een paar schoonheidsfoutjes in maar.. zonder foutjes geen nummer ja toch.. (wijsheid... ;)).. maar over het algemeen klinkt deze best wel kewl..
trance is m'n ding niet.. dus.. ja.. dan houd het eigenlijk al heel snel op.. het is helaas niet echt het nummer wat ik graag nog een keer hoor ;) maar das puur door de stijl van.. :).. zoals hierboven.. laat die trance maar lekker links liggen!!!!! :D :D..

ok, bedankt dr00p en Bass... bedankt voor jullie commentaar...
hmm, ja... wat trance betreft heb ik nog wel wat te leren, maar aan de andere kant vind ik het ook gewoon leuk om dat te maken... duss... ik denk dat ik gewoon veel dingen blijf proberen totdat ik helemaal in iets duik ofzo...

jah oke.. beetje spelen enzo is altijd leuk natuurlijk :).. maar van deze 2 nummertjes heb je dnb nummertje beduidend meer potentie.... :).. om t zo maar te zeggen... :P.. maar spelen en doen is altijd doop.. dus gewoon doen ja toch.. :).. veel succes ermee..

Back