Jupiter-8V Update

Het kan inderdaad voor vervelende problemen zorgen. De syncrosoft key werkt wel, ook al brengt het een aantal nadelen met zich mee. Analog Factory en de Prophet V zijn syncrosoft beveiligd. De Jupiter wordt dit ook. Naar mijn idee weten zijn die tot op heden nog niet gekraakt. SX3 duurde 11 maanden voordat het gekraakt was.

Origineel geplaatst door Ethereal
Misschien misplaatst in deze thread, maargoed:
Ik snap niet dat fabrikanten niet gewoon stoppen met het ontwikkelen van beveiliginen in software. Dongles, passwords, noem maar op. Kost KLAUWEN met geld, en face it, binnen een paar weken is je software pakketje gekraakt op Kazaa of whereever te vinden. Hou op met geld pompen in beveiligingen en gebruik die cash om prijzen omlaag te krijgen. Software koop je voor de support aan het bedrijf, en hun support aan jou bij problemen. Gebruik je kraakjes, heb je geen support en het risico op fouten/problemen. Straight as piss.
Een gemiddelde consolegame, zoals al eerder opgemerkt, kost ook maar 60 euro,(en dat alleen de eerste paar weken, gaan vrij snel omlaag die prijzen) en ik denk dat daar íets meer werk in zit, van íets meer mensen, als bij een VSTi. Natuurlijk is die afzetmarkt groter, maar toch, het verschil is gewoon achterlijk veel te groot.

Geldt overigens ook voor cd- en dvd fabricanten... Maargoed :)

de oplossing hiervoor zou zijn: hetzelfde als in de game industrie

Als je games online wilt spelen, zal je wel een originele moeten kopen met originele key, anders kom je gewoon de server niet op. (ja je kunt wel online gamen op gecrackte servers maar die zijn door de spelers aantallen geen reet aan)

Aangezien ik alleen maar online games speel zal ik ze toch echt moeten kopen.

Nou word het natuurlijk wel een heel gedram dat dan elke studio internet zal moeten hebben om z,n plugins te draaien, maar het is wel de oplossing. Misschien in eventuele aangepaste vorm dat internet niet noodzakelijk is ?

Maar het kopen van een game van rond de 50 euro vind ik een wezenlijk verschil met een VSTi van 200 pleuro, of een softwarepakket van 1000/1500 euro ;)
En ik zou balen als een stekker als ik elke keer mijn muziekbak moet verbinden met het internet, zal de bende ook niet traag van worden ofzo! Gewoon geen gedoe, weg met die beveiliging, mensen die je software altijd al kochten kopen het nu ook wel weer, zeker als de prijs dan wat zakt omdat het beveiligings R&D team naar huis kan en er geen dongles enzo meer hoeven worden bijgeleverd.. Goede support blijven geven zodat mensen bij je terug blijven komen. Problem solved, Ethereal for president :mexico:

Ook zoiets achterlijks, maar nu ga ik even heel erg offtopic, die debiele filmpjes van 'een film kopiëren is ook stelen' OP EEN LEGAAL GEKOCHTE DVD! Ik ken mensen die serieus de films kopiëren en dat filmpje eraf slopen... Al die bedrijven moeten zich niet zo druk maken. Iedereen loopt met ipod's vol met gedownloade mp3's, draait illegale software en kopieert CD's en DVD's. Face it, het is de keerzijde van het internet. Maar probeer niet elke keer krampachtig een oplossing te zoeken die er toch niet is...

Dat werkt ook niet, studio's zat die bewust hun muziekbak verre van het internet houden, zoals mijn studio... En Cubase zich bewezen? Ik ken zat mensen die een kraak van SX3 draaien, zonder enige problemen.. Met een fokking dongle emulator :D

Eh cubase 4 is al ff uit hoor, en niet gekraakt.
>>>>>>Cubase 4 and Cubase Studio 4 will ship in October 2006<<<<<

Zo was het ook met sx3 duurde ook meer dan een half jaar.
Ondertussen heeft steinberg een hoop meer users aangetrokken.
Vertragen is ook inkomsten.

Al regelmatig op internet tegengekomen ;)

Maargoed, doet er verder niet toe, ik blijf van mening dat ze die hele beveiligingen eraf moeten slopen.

Ja tegengekomen allicht. Emule staat vol onzin files die heel wat anders zijn dan ze doen vermoeden..versies die echt werken...van de laatste Arturia producten iig niet.

Origineel geplaatst door trash
Fabels :dj:

Zou kunnen, ik download ze niet iig :)
Maargoed, voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele hoop mensen is 1000 euro wel een paar maandjes wachten waard ;)

Zou kunnen, ik download ze niet iig :)
Maargoed, voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele hoop mensen is 1000 euro wel een paar maandjes wachten waard ;)

Dat soort mensen vallen denk ik wel buiten de doelgroep van Steinberg dan. Er zijn er genoeg die het alleen maar interessant vinden als het gratis is en eigenlijk nergens verder belang bij hebben.

Dat bedoel ik ook, mensen die rustig afwachten tot de nieuwste versie gekraakt is in plaats van naar de winkel rennen en 1000 pleuro neerleggen voor SX4 :)

Dat bedoel ik ook, mensen die rustig afwachten tot de nieuwste versie gekraakt is in plaats van naar de winkel rennen en 1000 pleuro neerleggen voor SX4 :)

Hehe, 't is nu wel heel off-topic denk ik :D, maar wat trash *denk ik* bedoelt, is dat die andere grijze groep gebruikers, die als de crack binnen een week beschikbaar zou zijn toch ook de centen in de knip zouden houden. Dan doet synchrosoft z'n job best aardig.

Ah op die manier :)
En inderdaad, gaat wel ver offtopic nu.. Misschien nieuwe thread? :P

Ik draai ook een gekraakte versie van Civilization IV terwijl ik het origineel heb. Ik ga dus echt niet iedere keer die verrekte DVD er weer in stoppen als ik ff wil spelen! :(

Origineel geplaatst door MadDonna

Huren is voor een particulier niet haalbaar. Voordat je zo'n synth echt door hebt, dan ben je zoveel kwijt dat je de Jup al een aantal keer in huis kan hebben.

check em!

Origineel geplaatst door JelleWaltman
ik heb liever dat ze EINDELIJK 's met een update komen voor de ProphetV, wacht nu al op een fix voor een probleem dat al 6 maanden bekend is.

Ik kan op mijn dual 1.8G5 maar 1 instance per logic song gebruiken, anders gaat het geluid van beide instances kraken..

weet je hier misshcien dan ook meer over?

ook al klinkt die Jupiter nog zo vet.. voorlopig koop ik dus niks van Arturia meer.

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Heb het even bij de betreffende persoon neergelegd. Hij dacht dat het met de update verholpen was. Hoe dan ook wordt er naar gekeken zodra er wat tijd voor is.

zou het probleem al opgelost zijn? :engel:

vraag ik me idd ook af
mijn wilde gok: nee, natuurlijk niet, dat levert niks op

Origineel geplaatst door dextah
Hmm .. die geluidsfragmentjes op de site vallen mij erg tegen .

Ja inderdaad! Dat klinkt als elke andere softsynth. Alleen is de lay-out anders

Back