Origineel geplaatst door mono-poly
![]()
Amper cpu load![]()
Maar wel een dikke portemonee als je hem ooit verkoopt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
![]()
Amper cpu load![]()

Origineel geplaatst door MadDonna
Op een gegeven moment moet je stoppen met ontwikkeling/testen en moet je 1.0 op de markt brengen. En geloof me of niet, er zijn gebruikers bij de tests betrokken geweest, tenminste dat neem ik aan. Meld je als tester aan bij Arturia, wellicht dat jullie het dan wel beter krijgen. Vaak staat daar tegenover dat je dan de uiteindelijke versie gratis krijgt (dat was bijvoorbeeld bij Corel zo).
Origineel geplaatst door Acidfever
Sorry maar ik ben 2,5 jaar software tester geweest dus ik heb wel een idee hoe zo'n proces moet verlopen. Als mijn werkgever dit soort bugs in productie liet komen werd ons bedrijf echt juridisch uitgekleed. Alleen omdat het omk consumenten gaat kan het allemaal weer wel...wat in die markt ben je echt vogelvrij.
Zoiets mag je gewoon nooit als 1.0 verkopen, start dan met 0.95 dan kunnen de early adopter het wel kopen maar kunnen de mensen die een 100% volledig product verwachten nog even rustig afwachten.
Origineel geplaatst door renepela
De CPU load heb ik totaal gene last van. Met 10 noten polyfoon, krijg ik hem niet boven de 25% CPU load in standalone mode. Ik gebruik een Pentium 4 van 3.0 GHz, met maar 1 core, dus ik snap niet wat er aan de hand is bij die mensen met een super snelle pc. Misschien een bug, waardoor ie niet goed overweg kan met meerdere cores, misschien bewust gedaan in de demo (lijkt me niet echt een goede manier om potentiele kopers over de streep te trekken). Bij mij performt in ieder geval prima.
Origineel geplaatst door JelleWaltman
de CPU meter werkt gewoon niet correct, is een bevestigde bug. zal waarschijnlijk morgen een nieuwe demo beschikbaar zijn.
Origineel geplaatst door quifster
dat die meer aangeeft als 100 procent zal ongetwijfeld een bug zijn, neemt niet weg dat mijn pc compleet bevriest zodra die op 100 procent komt en dat blijft totdat de release van de noten voorbij is, zowel in standalone als in cubase
maar het zal ongetwijfeld gefixed gaan worden op elk platform, kwestie van tijd

Origineel geplaatst door JelleWaltman
dat ze die jupiter durfde te releasen zeg.. best wel veel problemen![]()