Mac/Pc ''brainstormpje''

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Nou ben ik op zoek naar een nieuw desktop of nootbook/laptop ( ben daar nog niet helemaal uit) :okdan:

Nu vind ik het erg belangrijk dat er firewire mogelijkheden opzitten. Althans 1 firewire optie met 800 mps, die ik later eventueel zou kunnen doorhuben naar een firewire (hub)...

Nu zit ik zelfs bij dikke Sony Vaio's te kijken ( 1800 euro's ?) en zelfs deze hebben nog van die achterhaalde protocollen erop zitten E1394 ( 200 of 400 mps?)

Ik heb ook nog geen een laptop/nootbook gezien met de hedendaagse firewire ingangen, die we nodig hebben wanneer we muzikale dingen doen.

Tenzij je naar MAC gaat daar zitten ze dan weer wel op :stupid ( weet dat FireWire officieel door apple geintroduceerd is )

Ik vind Mac helemaal geweldig (heb er 1 gehad) behalve 1 ding: ik kan voor geen ene klooi met dat besturingsysteem,configuratie overweg etc... :( :stupid

Wanneer zou MAC nu ook ( aangezien ze steeds meeer van de puur zakelijke grafische markt afstappen, geleidelijk aan ) gewoon lekker Windows besturingssysteem d'r opgaan knallen. Al dan niet samenwerkend met Microsoft. Op die manier gaan ze toch een veel grotere markt betreden en verzadigen... Betekend veel meer commercie, omzet?

Wat vinden jullie ?
:walker:

Re: Mac/Pc ''brainstormpje''

Origineel geplaatst door jaccis
Apple ... gewoon lekker Windows besturingssysteem er opknallen. Al dan niet samenwerkend met Microsoft.

Eens!

Alleen moet er dan nog een klein verschil worden bijgelegd tussen twee bedrijven.

Ik en vele anderen met mij prefereren juist het Mac besturingssysteem (OSX) boven windows. Veiliger en stabieler. Daarbij kan je op mac's nu ook gewoon windows draaien (door de nieuwe intel cpu) dus is er eigelijk niets meer wat je tegen houd ;)

Bericht door een moderator:
En we gaan hier dus niet wéér een Mac vs. PC topic van maken.
Daarbij, de vraagstelling is niet ontopic voor Synthforum.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back