Fok, en Ik kan er maar geen 1 vinden ..... Ik moet ook echt zo'n unit hebben.
Mja ...... Waar oh waar ......
http://kleinanzeigen.morgenpost.de/...?PHPSESSID=x17b39addcd231354b0cc22219041c0e9b
enige voorzichtigheid is wel geboden bij dit soort advertenties.
aan de andere kant, je stapt in op Rotterdam CS, stapt over in Amersfoort en voor je het weet zit je in Berlijn, voor een paar tientjes.
mogelijk is deze al weg, de verkoper had ook elders geadverteerd en die advertentie is intussen verwijderd.
hij mocht weg voor € 5500.
discussie over de prijs lijkt me tamelijk zinloos, vooral omdat daar al snel mensen invoegen die in hun eigen zak zitten te praten, maar als je een synhti aks in goede staat koopt voor € 5500 en je bent m na een week, maand of jaar zat, hoef je er niet over in te zitten, dat je er geld op verliest.
ik heb er nog even over getwijfeld, maar de voorkeur gegeven aan een vcs3. kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk, maar ook de ruimte die de vcs3 biedt voor modificaties is een groot pluspunt.
oja, de vraag 'waar o waar', moet je juist niet willen beantwoorden. dan staat ie hier, dan weer daar. gewoon goed het net afstruinen, ook op plaatsen die minder voor de hand liggen, en vooral tussen de regels lezen.
wat wel eens helpt: zoeken op google afbeeldingen. af en toe staat daar een fotootje geplaatst, dat hoort bij een advertentie op een site die jij nooit had kunnen bedenken.....