Acid Screamer Ts-303 Mk2

ziet er erg mooi uit :{

kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan :biertje:

hiphip!

ff stoeffen dat ik er dit weekend al mee mocht spelen :{ *D

keurig bakje, echt kwalitatief dik in orde :okdan:

Ik heb destijds de v1 van je gekocht.....wat zijn de verschillen?

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik heb destijds de v1 van je gekocht.....wat zijn de verschillen?

deze kan je nalezen op zijn site.. lijkt me behoorlijk duidelijk

naast functionele aanpassingen en dus een pak meer componenten,
ook proffesionelere constructie + onderdelen en heel goede draaiknoppen

belangrijkste feature lijkt me de envelope-reconstructie die gebeurd, maakt echt enorm veel verschil uit met accents.. De tijd van een distorted versie te mixen met een cleane versie voor dynamiekbehoud is voorgoed gedaan.

wacht tot je V1 en V2 in serie hoort :{ :{ :{

Laatst gewijzigd:
Arghz.....don't tempt me! :D

klinkt zeker heel dik als ik die soundsamples zo hoor. flink brullen en piepen pfff!!
snoeiharde acid!

Ik mag zeker op wachtlijst!!:)

Origineel geplaatst door Lacertus
YES!

Ik wil ooook! :okdan:
Komt er een wachtlijst? Komt er een DIY optie (AUB)?

Een wachtlijst zal er komen vanaf het moment dat de laatste aanpassing klaar is en ik de exacte prijs weet. Een DIY optie zal er niet komen omwille van de volgende redenen:
-Alles is SMD en dus tenzij je zeer ervaren bent zeer moeilijk.
-De tijd die geinvesteerd moet worden voor support bij problemen zal meer waard zijn dan de totale kostprijs. Dit omdat diy mensen niet over hetzelfde arsenaal testmateriaal beschikken dat ik heb, laat staan dezelfde kennis.
-Ik kan enkel kwaliteitscontrole doen op het totale product. Als ik ze zelf maak en test, dan weet ik dat alles in order is. Indien niet dan kan ik defecte componten opsporen adhv. de gemeten symptomen. Voor een DIY product zou ik elke component appart moeten controlleren.

Origineel geplaatst door spy vs spy
Dan moet je es mn moeders tieten zien..:)

zit die ook in een doorschijnende behuizing met een overdaad aan rode lichtjes?

en kost ze ook maar ±110 euro? :duivels:

die zwarte printplaten zijn waarlijk übergeil

alleen jammer van de rode leds maar dat is wel op te lossen

liever roze dan is er wat uniciteit bij mij thuis *D

pink.JPG

At this moment (June 11th. 2007) I just completed assembly of the 2nd. production candidate. This was supposed to be the production model, but I'm still not satisfied with it. So I will scrap the 30 pcb's that were made already and design a new one. Thing is that the switches used for this version do not comply with my quality standards. Just a minor change will be done to be able to install better switches.

Ik wil wel een unit hebben voor een fractie van de prijs waar ik de switch van moet vervangen... :engel:

Het ziet er iig heel mooi verzorgd uit! :halleluja

Back