The Great One Has Arrived to Synthforum.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door meesha74
O maar ik ben ook niet boos hoor, en heb er ook geen probleem mee. Natuurlijk mag je dat op jouw manier doen, alleen ik hou nooit zo van mensen die meteen heel hoogdravend binnenkomen. Maar als je het meer als grap bedoelde dan had ik dat niet goed begrepen.

Het gebeurt vaak genoeg dat er mensen op het (een) forum binnen komen met heel veel lawaai maar nooit echt iets zinnigs hebben toe te voegen. Er worden dan ook soms ook dingen gepost die zinloos zijn, en waar mensen niks aan hebben. Het forum is bedoeld om informatie uit te wisselen, mensen te heplen met problemen of om gezellig te babbelen. Forum leden die veel roepen maar niks toe te voegen hebben worden vaak niet erg hartelijk ontvangen.
Vandaar mijn vraag wat je op het forum wilde doen. Dit was niet bedoeld om je te stangen, maar wees gewaarschuwd!

Je krijgt eerder hulp als je mensen vriendelijk benadert.

ik ben hier niet gekomen om hulp te vragen, ik verw8 ook niets van synthforum.
maar ik zou heus niet gaan lopen stoken, of mensen lope uitdagen!
al lijkt het wel zo op mijn manier van typen, maar dit is enkel de gimmick die erachter the =1= verschuilt! zonder negatieve bedoelingen richting sf members!
:mega:

dankjewel allemaal voor de coole reactie's :okdan:

Origineel geplaatst door fuse
Zorg eerst maar eens dat je postcount omhoog gaat. Dan ga je pas meetellen. :W

ik dacht altijd als je goede muziek hebt, dat je dan pas mee telt! :mega:

clown.jpg

Iedereen telt evenveel mee hier!! vandaar dat je hier met dit soort uitspraken...

i don't need friends, friends need me!

...een beetje voorzichtig moet zijn, ook al is het een Gimmick.

Maar ik begrijp dat je image dat van een soort "almachtige grootheid" is? Ben benieuwd wat voor muziek je maakt. Enne... als je een keer hulp nodig hebt op het forum, dan is iedereen hier (nog steeds) altijd bereid te helpen. (mijzelf inbegrepen)

:okdan:

heeej gast :)

zolang jij nog niet warp 7.2 haalt achteraan aansluiten he
en een cape heb je ook nog niet

Origineel geplaatst door meesha74
Iedereen telt evenveel mee hier!! vandaar dat je hier met dit soort uitspraken...

...een beetje voorzichtig moet zijn, ook al is het een Gimmick.

Maar ik begrijp dat je image dat van een soort "almachtige grootheid" is? Ben benieuwd wat voor muziek je maakt. Enne... als je een keer hulp nodig hebt op het forum, dan is iedereen hier (nog steeds) altijd bereid te helpen. (mijzelf inbegrepen)

:okdan:

dat vind ik erg aardig, the great one respecteert dat!
ik vraag zelden om hulp, aangezien er genoeg informatie op het net te vinden is.
ik snap je punt!, maar dan beledig ik me intelligentie als ik aan jullie hulp zou vragen

ben erg slecht in stylen, maar wel kan ik je vertellen dat ik muziek van hard tot zacht maak.
of het goed is? i dont know my friend, maar ik zal wel een keertje wat posten op deze magische forum :kroon:

Origineel geplaatst door fjoesz
heeej gast :)

zolang jij nog niet warp 7.2 haalt achteraan aansluiten he
en een cape heb je ook nog niet

een warp 7.2, wat is dat, een 3d compressor?
en een cape is uit de mode.. :kroon:

Origineel geplaatst door The Great One
dat vind ik erg aardig, the great one respecteert dat!
ik vraag zelden om hulp, aangezien er genoeg informatie op het net te vinden is.
ik snap je punt!, maar dan beledig ik me intelligentie als ik aan jullie hulp zou vragen

Jippie!! Ik heb respect van the Great One!! :halleluja

Enne... Ik ben blij dat ik mijn intelligentie vaak genoeg beledigd heb, anders had ik nu niet de kennis gehad die ik heb.

je weet tog.. capez zijn de poep nu
warp 7.2 heb je nodig om superherostatus te krijgen, maar eerst melden bij mc_kwok, anders krijg je gelazer eh

Ik moest hem even opslaan voor het geval je hem verandert en wij het niet meer kunnen herinneren :D

Ik ben wel erg nieuwschierig met wie we dan wel niet te doen hebben, tenminste je laat blijken dat je wel een heel erg belangrijk en vooraanstaand persoon bent.

nouja misschien kun je me een hele hoop leren, of kom je alleen neerkijken op ons ?

Attachments

• ss.jpg
    ss.jpg
    7,3 KB · Bekeken: 99
ow is onze koning aangekomen in Nederland?

Vergeef hem he mensen, hij is al oud hoor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back