Alex Omega
a.k.a Brainthief
ach groote is toch allemaal relatief...
Hoi Great 1
Hoi Great 1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Alex Omega
ach groote is toch allemaal relatief...

Origineel geplaatst door meesha74
O maar ik ben ook niet boos hoor, en heb er ook geen probleem mee. Natuurlijk mag je dat op jouw manier doen, alleen ik hou nooit zo van mensen die meteen heel hoogdravend binnenkomen. Maar als je het meer als grap bedoelde dan had ik dat niet goed begrepen.
Het gebeurt vaak genoeg dat er mensen op het (een) forum binnen komen met heel veel lawaai maar nooit echt iets zinnigs hebben toe te voegen. Er worden dan ook soms ook dingen gepost die zinloos zijn, en waar mensen niks aan hebben. Het forum is bedoeld om informatie uit te wisselen, mensen te heplen met problemen of om gezellig te babbelen. Forum leden die veel roepen maar niks toe te voegen hebben worden vaak niet erg hartelijk ontvangen.
Vandaar mijn vraag wat je op het forum wilde doen. Dit was niet bedoeld om je te stangen, maar wees gewaarschuwd!
Je krijgt eerder hulp als je mensen vriendelijk benadert.

Origineel geplaatst door fuse
Zorg eerst maar eens dat je postcount omhoog gaat. Dan ga je pas meetellen.![]()

i don't need friends, friends need me!

Origineel geplaatst door meesha74
Iedereen telt evenveel mee hier!! vandaar dat je hier met dit soort uitspraken...
...een beetje voorzichtig moet zijn, ook al is het een Gimmick.
Maar ik begrijp dat je image dat van een soort "almachtige grootheid" is? Ben benieuwd wat voor muziek je maakt. Enne... als je een keer hulp nodig hebt op het forum, dan is iedereen hier (nog steeds) altijd bereid te helpen. (mijzelf inbegrepen)
![]()

Origineel geplaatst door fjoesz
heeej gast
zolang jij nog niet warp 7.2 haalt achteraan aansluiten he
en een cape heb je ook nog niet

Origineel geplaatst door The Great One
dat vind ik erg aardig, the great one respecteert dat!
ik vraag zelden om hulp, aangezien er genoeg informatie op het net te vinden is.
ik snap je punt!, maar dan beledig ik me intelligentie als ik aan jullie hulp zou vragen