Orgineel geplaatst door glennplumber Hij doet niks #@$$@ als ik um quantize doet ie niks geselecteerd
niet geselecteerd. Er gaat niks fout maar ook niet goed ??
je moet toch gewoon noten selecteren en dan de function quantize gebruiken of ben ik nou gek ???
PS ben pas overgestapt van cubase naar logic dus ik zal wel wat over het hooft zien.
Misschien speel je gewoon heel goed in de maat, dan merk je het ook niet.
Dit al geprobeerd?:
Je kan trouwens ook de grid van de quantize instellen. Ik doe dat altijd in de matrix editor. Selecteer de noten die je wilt quantizen -> Knopje Q inklikken en vasthouden
-> dan naar boven of beneden bewegen: zo stel je de juiste grid in. ALs je bijvoorbeeld als kleinste noten 1/16 gebruikt, selecteer je 1/16.
Als je ene paet selecteerd en dan op de p van je computertoetsenbord druk verschijnt er een schermpje waar je al je quantise instellingen netjes ondestructief kunt maken. Hier kan je ook leuk spelen met de gate tijden en je kan via de delayfunctie de latency van je oude synths of lange midiketen goedmaken
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.