welke sampler / drum comp

alex1972

Ingeburgerd
Hallo kennerz en drum sample masterzz...help me out pleazze ?

ik ben eigenlijk een zwaar beginner die electro en hiphop beats wil maken..
ik heb een asr x (al 7 jaar) maar ga deze verkopen.
Nu wil ik graag met een niet al te moeilijk/ingewikkeld werkend apparaat deze beats maken,
maar welke sampler kan ik hiervoor aanschaffen ?
ik al e.e.a. gelezen over de mc808, mmwaaa ik weet het niet, en tevens heb ik niet het geld voor een
luxe mv8000 ... laten we zeggen zo'n 700 euro.

Ik wil gewoon lekker van mijn platencollectie samplen en dikke beats knallen zeg maar..
Het liefst dat ik e.e.a. met pc als geluidsbank kan gebruiken, spreekt me aan.

ik hoor graag van julllie, bvd !

of dit is een hoax of je hebt iets nodig met 16 rubberen pads en een strakke sequencer, geen idee of zoiets al bestaat...

:walker:

waarom ga je die asr x verkopen dat is toch al een dikke sampler ...?
of heb ik iets mis...?

ik kan je een mpc aan raden maar als ik jou was zou ik ipv die asr verkopen en van het verschil wat die kost met een mpc effecten of zo kopen ik denk dat je daar meer aan hebt.
of misschien een synth je maarik weet niet wat je voor de rest nog voor een gear hebt misschien heb je dat al wel...

Origineel geplaatst door RezonatoR
of dit is een hoax of je hebt iets nodig met 16 rubberen pads en een strakke sequencer, geen idee of zoiets al bestaat...

:walker:

lol :P je was me natuurlijk net voor

Ik vind de asr x nogal lastig qua sequencer en samples editten, om eerlijk te zijn ben ik vrij ongeduldig,
heb verder alleen maar (oude) pc en draaitafels.
Ik heb de asr x dan ook wel vaak aangehad, maar was meer ah vogelen dan iets dopes ah maken..
Ik zal me eens verdiepen de mpc's, thanks, maar zag tevens alreeds een mv 8000 van 900,- .. mmmmm

Nee hier ook niet :dubbel:

Een mpc 1000 kan je wel kopen voor 700 tweedehands that is.