eehhh...ik kom op dit sommetje: Pixie PCB A$ 87.00 Pixie Component Kit A$ 199.00 Pixie Panel Component Kit A$ 187.00 Pixie IC Socket Kit A$ 35.00 Pixie Crimp Connector Kit A$ 34.00 Pixie Panel A$ 50.00 Pixie Attache Case Kit A$ 137.00 totaal 729 Aussie Dollars , zo'n 448 Euro. Evengoed een vet bouwpakket voor die prijs. Ben benieuwd naar het geluid, daar valt of staat toch een hoop mee.
je rekent een tikkie dubbel doordat de pixie panel ook al bij de attache case kit zit.
de prijs van de volledige kit in m'n eerste post is de prijs die ik van Laurie opkreeg als zijnde juist.
daar gaat dus bij de group buy 10% vanaf maar er komt dus ook weer tussen de 10 en 25 % bij voor verzendkosten + invoerrechten (ligt dus een beetje aan wat we voor'n waarde gaan -laten- opgeven)
om even een wilde gok te doen: ik verwacht dat we zo rond de 450/475 euro uit gaan komen per kit.
geluid is overigens echt bruut. ik hoop dat laurie over de brug komt met die samples.

in princiep hebkt wel r-ond ...net na mn verjaardag vakantiegeld ...doe mij dr maar twee haha

).