Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
wel jammer ja.. zo'n programmatje zou eigenlijk freeware moeten zijn..
het ziet er inderdaad naar uit dat je nu schakelingen met meer dan 20 items kan saven

Het is een heel natuurlijke manier van klanken opwekken.een jambot is niets anders dan een behoorlijk aantal sequencers, lfo's, quantizers en een heel array aan flipflopische rekenkundige zaken die het geheel willekeurig tot in het oneindige kunnen laten spelen. dat zou je ook met synthedit kunnen doen of reaktor of... of... enz...![]()

nope, momenteel voldoet synthedit aan al mijn creatievolisationele wenschelijkheedsels...Trouwens, 6, nog geen Reaktor aangeschaft?![]()

is het zo spannend dan dat 'men' het nu niet meer zou weten en jij wel?Dus elk zgn. 'modern' nummer dat gebruik maakt van het toetsen bord heeft zijn oorsprong bij de middeleeuwse monniken. Ik vraag me af of de moderne artiesten dit ueberhaubt beseffen. Fantastisch.
![]()

ik zie een jambot meer als een demo, t'iz niet echt creatief om deze voorgebakken zaken in je eigen muziek te gebruiken.Het leuke van Jambots is dat er een soort 'golfbeweging' ontstaat. Ritme, klank, golfbeweging. Die je ook duidelijk hoort.