Hoi, Ik heb er 2 thuis staan... ik neem aan tenminste dat je doelt op de sampler, E-mu E6400 ultra. Het is een pracht sampler, ik maak er al mijn producties mee...(dance) en dat gaat hardstikke goed, hij loopt heel strak... De ene gebruik ik voor de drums loops en perc, die andere maak ik m'n eigen synths mee. Het is echt een beest van een apparaat. Ik heb er een te koop staan, als je intresse hebt: info@collusion.nl
Yep, heb er ook 1 staan, + 8 output option + rfx board... had vroeger akai s3000xl ook met alle extra boards.. maar emu is toch wel helemaal the Bomb!! Maak er Drum 'n bass mee, en breaks en dat soort... filters zijn vet!.. en the Chords, die controllen alles! super goeie Sampler! EMU 6400 ULTRA
Tja, een E64... heb nog wel een C64 maar geen E64.. maar oke, Emu maakte toch altijd wel dikke samplers.. neem de sp1200 die is toch ook erg vet.. ps. ik wist niet eens dat er een E64 bestond, wel de E6400 (non ultra) dus sorry hoor
Ik heb iedere E-mu sampler zo een beetje gehad en gebruikt en de beste sampler van E-mu vind ik zonder meer de Emulator III, vooral kwa 'ballen' en karakter. Maar okay, de nieuwere samplers van E-mu zijn ook niet min alleen moet je bij de non-ultra modellen opletten die hebben nogal last van MIDI vertragingen als je ze nogal gortig sequenced. Zelf heb ik hier last van gehad bij mijn Emulator IV (originele versie). Bij de Ultra versies is dit geen probleem en is ook de bediening van de machine ook vele malen sneller.
Toch zou ik niet mijn Emulator IV willen opgeven voor een Ultra. Ik zou wel een Ultra erbij willen hebben maar dat is wat anders
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.