[track] Dj Daniel - Nog geen titel :)

Dj Daniel

Nieuwkomer
Hallo, dit is mijn eerste post op dit Forum (nouja, op de ene in 'nieuwe leden' na dan) en ik denk ik laat even wat van me horen... Ik vertel ook gelijk wat over mij en produceren....Ik heb ook nog een hoop vragen, maar kom er nog niet echt aan toe.

Ik werk met Reason (2). Ik wil ooit met Cubase gaan werken (ik weet wel hoe het werkt), maar mijn computer trekt dit niet (celeron 450 ofzo). En misschien nog ooit wat hardware erbij (geen discussie over hardware vs software aub... I've Used The Fucking Search ;))

Ik maak het liefst groovy nummers, maar me computer staat vol met 'beginsels' en nog maar weinig ECHTS uit gekomen.

Ik heb dus een Groovy nummertje gemaakt met een gitaartje erin, laat me weten wat jullie ervan vinden:

DOWNLOAD HIERO

Hij is op 160 kb, iets van 3 minuten lang.

Vanaf 1:48 lijkt dit sterk op één of andere Bacardi commercial track en het is ook vanaf daar dat ik 'm heel leuk vind.
Alleen vind ik die VA synth sound er niet bij passen. Voor de rest zit het wel goed in elkaar, dacht ik.

idd, lekker groovy. Die lead in het tweede deelis een beetje droog.
En ik vin de trompetjes heel irri. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze heel iel zijn en nogal bovenop de mix liggen.

Vooral doorgaan.............

ik vindt deze track heel netjes in elkaar zitten alleen vindt ik je keuze van de gebryikte sounds niet echt op elkaar afgestemt:

je drum geluiden zijn standaard maar doel treffend. de blazers/trompet of wat het ook is. is idd vervelend verder vind ik het lead geluid een beetje iel. en de gitaar zou ik dubbelen als ik jouw was. en dan ook links en rechts. ik vindt het nu weg hebben van een ride.

verder zit er een lekkere groove er in dat heb je goed gedaan. het arrangement is ook goed.

maar ga zo door!

hmm

hmm

Niet slecht man!:)

echt lekker om naar te luisteren. Ik heb het trouwens door de hoofdtelefoon beluisterd.
de trompet geluidjes klinken me een beetje midi synth achtig.. zou misschien een echte sample moeten zijn
op gegeven moment komen er echt leuke melodietjes in die goed werken, die zouden naar mijn smaakje iets meer op voorgrond kunnen. valt me trouwens vaker op .. ik ben nu eenmaal een melodie liefhebber:D

Yep, na 1:48 is het feest. Is het gaafste stukkie.
Een of andere mooie meid erbij om te zingen en laat maar komen!

hm, ik vind hem juist voor 1:48 lekker, daarna lijkt het wel alsof het vals is. Ik vind die lead behoorlijk gaar klinken. De basslijn vind ik jusit lekker clubbie! Ik vind het geheel nogal "iel" klinken, wel goed uitgemixt

Back