Hallo, dit is mijn eerste post op dit Forum (nouja, op de ene in 'nieuwe leden' na dan) en ik denk ik laat even wat van me horen... Ik vertel ook gelijk wat over mij en produceren....Ik heb ook nog een hoop vragen, maar kom er nog niet echt aan toe.
Ik werk met Reason (2). Ik wil ooit met Cubase gaan werken (ik weet wel hoe het werkt), maar mijn computer trekt dit niet (celeron 450 ofzo). En misschien nog ooit wat hardware erbij (geen discussie over hardware vs software aub... I've Used The Fucking Search
)
Ik maak het liefst groovy nummers, maar me computer staat vol met 'beginsels' en nog maar weinig ECHTS uit gekomen.
Ik heb dus een Groovy nummertje gemaakt met een gitaartje erin, laat me weten wat jullie ervan vinden:
DOWNLOAD HIERO
Hij is op 160 kb, iets van 3 minuten lang.
Ik werk met Reason (2). Ik wil ooit met Cubase gaan werken (ik weet wel hoe het werkt), maar mijn computer trekt dit niet (celeron 450 ofzo). En misschien nog ooit wat hardware erbij (geen discussie over hardware vs software aub... I've Used The Fucking Search
)Ik maak het liefst groovy nummers, maar me computer staat vol met 'beginsels' en nog maar weinig ECHTS uit gekomen.
Ik heb dus een Groovy nummertje gemaakt met een gitaartje erin, laat me weten wat jullie ervan vinden:
DOWNLOAD HIERO
Hij is op 160 kb, iets van 3 minuten lang.